torsdag 23 september 2010

♥ ♥ NY DAG ♥ NYA TAG ♥





Gomorron alla sötnosar!!!!!Jadå var det redan torsdag.Jisses vad tiden går fort.Har varit vaken sedan vid 6 druckit gott kaffe myst med tända ljus.Njutit av lugnet att det är tyst i huset.Nu har jag duschat och tagit mej en go påtår.Änglarna är på g till skolan Själv ska jag åka till läkaren  Eskilstuna och kolla hur det är.Känner ju att det blir bättre och bättre dag för dag.Åååååom ni bara visste hur lycklig jag är att kunna få vara ut.Var till stan i går i det underbara underbara vädret och pratade med massa goa människor.Ja känslan av LYCKA är Total.Bara så härlig♥..Var hem till goa svärmor och fikade i solen på deras altan.Bara så gott♥Sedan blev det hem och göra middag till Älsklingen & Änglarna.En kompis var här en stund och hälsade på oss.När jag är klar hos läkaren idag blir det en sväng hem till goa&gulliga Pia Mitt måleri för en fika och lite surr och skratt.....Mysigt.Nej nu ska jag se till att Änglarna kommer iväg.Sedan blir det en promenad med Simba.Önskar er alla Fina en underbar torsdag.ha det bara bäst och var rädda om er Goa Kramar Rita ♥

24 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som att det blir en bra dag för dig. Ha det så gott. Kram Lenita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så härligt Rita, glädjen lyser mellan raderna. Det är ju först när man blir sjuk man inser hur himla skönt det är och vara frisk. Hoppas dd får en bra tur till doktorn och stan.
Var rädd om dig vännen
Varm kram
AnnaMaria

Bittan sa...

Vad underbart det låter , ja kanske inte det där med uppe vid 6 haha liiiite i tidigaste laget för mys :-)
Ha en bra dag och lycka till hos läkaren goa du.
Kram kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Lycka till hos doktorn och skönt att du har fått orken tillbaks så du orkar göra det som är lite roligt för dig.
Kram Anette

Sirpa sa...

Hej gumman!
Hoppas en bra besök hos doktorn! Hälsa Pia! SÅ roligt att höra att du mår bättre!
Har en trevlig torsdag!
Kram Sirpa

Nilla Q sa...

Lycka till hos läkaren och ha en riktigt bra dag du med!

Kram Pernilla

Lilla gårdshuset sa...

Jag sjunger en liten sång för dig:

♫♪Bättre och bättre dag för dag,
bättre och bättre dag för dag.
Bara glädje hjärtat rymmer,
strunt i sorgerna och alla bekymmer!
Om än ställningen är svag, så säg med välbehag:
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah!
Det går bättre och bättre dag för dag♫♪.

Kramis/Heléne

Photo by Maria sa...

Så gott att du blir bättre för var dag som går :-) Kommer att bli en härlig helg för dig där du får vara frisk för en gångs skull..

Ha nu en bra kväll..

Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Så skönt att du mår bättre! Blir glad för din skull:)
Hoppas nu det vänder ordentligt, jag ska hålla tummarna!

Kram Susanne

Unknown sa...

Har suttit och läst och läst på din sida och gud vad skönt för dig att det vänt för nä det är ju aldrig kul att vara sjuk.
Jag hoppas att du får njuta av det underbara höstvädret nu... dagarna är väll räknade innan regnet kommer.
Nu tänkte jag fortsätta att läsa på din sida ett tag till
Ta hand om dig
Kram Lotta

Lycka är ~ Onnea on sa...

Så bra att höra att du mår bättre!
Hoppas du haft en bra dag med bloggvänner.
~marita~

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas att du haft en bra dag, Önskar dig en Trevlig Helg!

Hoppas att du får fortsätta känna dig pigg....

Kram T

Lilla hjärtat sa...

Hej!
Visst är det härligt att vara uppe först på morgonen och bara njuta av tystnaden...
Önskar dig en skön helg
Kram A-K

annika sa...

Härligt att du är på bättringsvägen...äntligen! Hoppas att det gick bra hos doktorn i dag.
Jamenvisst vilket härligt väder vi har nu. Hoppas att det håller i sig lite till.
Kram
annika

Tina sa...

Hej finaste Rita!!!
Ville bara titta in & tacka för alla fina bilder, hälsningar & kommentarer du överröser mig med! det värmer mitt hjärta ska du veta & jag tycker du är en underbar människa, som trots egna krämpor orkar bry dig om alla oss andra!!!

Önskar dig en underbar helg!!
Varm kram Tina

Sari sa...

Hejsan!
Tack för titten!
Jag blir så glad när jag ser att ni fortfarande är några som skriver då och då. Det känns som om jag inte har någon tid över alls just nu...
Familj och jobb tar mycket tid.
Och som lärare har jag mycket kvällsjobb...
Imorgon är det studiedag, så jag behöver inte planera ikväll iallafall!! SKÖÖÖÖNT!
Ha det så bra!
Kram Sari

Old and New Home sa...

Hej gulliga du!
Man lär sig att uppskatta sin hälsa när man ligger dundersjuk och ropar efter "mamma" *ler*

Jag är iallafall bättre, och det var skönt att du känner dig bättre

Kram och ha en nice helg
cattis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det låter jättehärligt! Och skönt att du känner dig så glad och pigg...
Du har så fina bilder på så söta flickor... Kan man få låna?
Kram
Marie

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej Rita,
härligt och höra att du mår bättre och bättre och kan komma tillbaka till det normala igen! Jag har mailat dig och har inte fått nåt svar. Har du fått paketet? Vore tacksam med ett svar!

Ha en härlig helg!
Kramar Elin

Hanna sa...

Lycka till hos doktorn.
kram
Hanna

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Rita.
Så roligt att höra att det går åt rätt håll.
Hoppas att du haft en härlig fredag,med mys och god mat.
Trevlig helg
Kram Anette

himlaverket sa...

...oj, du som är florist kan säkert åstadkomma underverk med en bukett.
Skulle vara spännande med lite bloggtips.En annan är ju amatör. Jag har en bloggvän som undrar vad den där blomfördelaren egentligen heter. Vet du det, maybe?
Kram

anette sa...

Hej Rita!
Skönt att du mår lite bättre.
Önskar dig och din familj
en skön helg
varmkram rara du

Dessie sa...

Låter ju som att du haft en riktig mysmorgon. Hoppas att resten av helgen blir fin.

Kram Dessie