söndag 1 januari 2012

♥ ÅRETS FÖRSTA DAG 2012 ♥






God fortsättning på det nya året önskar jag er alla goa bloggvänner.Igår var vi hemma hos kompisar och firade nyår det blev champange och små varma goda snittar när vi kom.Supergott.Sedan satt vi tjejer i köket och pratade och myste.Sedan blev det dags att fixa till plankstek åååå det är ju bara så himla gott.Det var så gott så !Senare blev det efterätt och det blev vaniljpannacotta med blåbär hallon ljuvligt gott .Vi tolvtiden klädde vi på oss och gick ut och smälde raketer.Tur man hade tagit på sej mycket kläder för då var det riktigt kallt.När vi väl kom in blev det gott kaffe med jordnötskaka och likörer till kaffet .Ja vi hade en himla trevlig nyårsafton och nyårsnatt för kl var nog 0300 när vi var hemma.Idag tar vi det lilla lugna slappar och myser.Här har det kommit snö ute på morronkvisten.Önskar er alla godingar en mysig nyårsdag.Många Kramar från mej till er / Rita ♥.

16 kommentarer:

Bittan sa...

tack det samma önskar jag dej ♥
Kram Bittan

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tack för din fina hälsning! Önskar dig god fortsättning på det nya året!

Kram kram

Hem och Lycka sa...

Gott nytt år! kram Mia

Livet på Vestergård sa...

Gott Nytt år!
Förlåt att jag inte svarat på din fråga tidigare men jag har inte haft mycket datortid de senaste dagarna. Tvålkoppen/ ljushållare har jag köpt härifrån http://www.cosyliving.fi/shop/
Kram Kicki

HOUSE of ADELA sa...

Gott Nytt År till dig söta Rita!
Hoppas du ska få vara frisk och må härligt bra!

Kramar
Adela

Hemma på Sjuan sa...

Låter som att ni hade en mycket trevlig nyårsafton.
Gott nytt år till dig!
Kram Suss

Änglarna finns sa...

Önskar dej detsamma!!
Vilken mysig nyårsafton!
Tänk såå skönt att bara mysa och ha det gott!!
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!! Kram Annika

Blåbär och Mjölk sa...

Tittar in för att önska dig en god fortsättning på det nya året!!!
Massor av kramar/ Åsa.

Med en doft av lavendel sa...

Önskar dej en god fortsättning på det nya året
kram Annika

Tina sa...

Härligt det lät då, tjejsnack i köket är alltid kul!
Vi hade lite för mycket mat, så ostbrickan ska fram nu istället...

kram

Nyanser av vitt sa...

Tack och detsamma till dig vännen.
Kram Agneta

Mamma C sa...

Önskar dig en riktig god fortsättning.
Kram Mamma C

Gamla skolan-Jennie sa...

Gott nytt år och tack för din fina hälsning!!!

Låter som att ni hade en fantastiskt nyårsafton!

kram Jennie

Tulpaner & lantliv sa...

Gott nytt till dej oxå !!!

Låter som en mysig nyårsafton :o)
Med god mat, dryck och sällskap

Nyårs kramar Jessica <3

PS: Jag gör mina header via Picasa, först skapar jag ett collage ... man får läsa sej till, bli lite arg men sen funkar det ;)) Lycka till !!

Gunillasljusglimtar sa...

hej RITA o en riktigt Go fortsättning på det nya året! Det lät så mysigt på eran nyår...Då var du lite slak igår förstår jag...ha det gott nu gumman ♥ Gunilla

himlaverket sa...

Oj vilken fest, låter mums.
önskar dej ett gott nytt år.
Kram ulla