fredag 13 januari 2012

♥ VECKANS BÄSTA DAG ♥








Gomorron alla sköna bönor!Idag har jag varit uppe med tuppen.Dricker gott kaffe och myser.Idag blir man  ju extra glad och lycklig för det är myyysfredag,veckans bästa dag!Idag blir det att åter ta dagen som den kommer ,känner mej inte riktigt okey.Men det gäller att skynda långsamt och äta upp mitt antibiotika .Det gör väl sitt till att man blir trött.Får vara hemma och mysa med tända ljus och göra så gott man kan!Önskar er nu alla Goa& Gulliga en skön och mysig fredag.Ha det bäst många kramar från mej Rita ♥.

12 kommentarer:

Anette sa...

Kikar in och önskar dej en härlig helg.
Vila och ta de lugnt :)
Kramen Anette

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Inte konstigt om det tar tid..är ju ett par riktiga perser du haft!
Så ta det lugnt..och njut!!
Ha en fortsatt mysig dag!! Kram Annika

Ps..tog lång tid..tyckte också jag..när jag hade lunginfl..innan jag var helt okej...
Men det får ta den tid det tar...:)

gamla skolan sa...

Önskar dig en riktigt fin helg och ett stort krya på dig !
Kramar // Susanne ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack för din kommentar! Skulle gärna sticka på beställning men min tid hinner inte till, då jag jobbar fullt...
Trevlig fredag till dej !
Kraam
Sanne

Nyanser av vitt sa...

Önskar dig en mysig fredag.
kram Agneta

Photo by Maria sa...

Just denna fredag håller jag inte med dig för jag skall snart iväg och jobba natt.. Nästa fredag däremot kan jag hålla med dig igen ;)

Hoppas din dag har varit bra..

Kram Mia

Livet på Vestergård sa...

Önskar dig en riktigt fin helg!
kram Kicki

Mamma C sa...

Ha en toppenfin och skön fredagskväll du med.
Kram mamma C

Ewa sa...

Ta hand om Dej och var rädd om Dej nu....skickar lite kramar
från
Ewa

Mariette sa...

Krya på dig!

Hoppas fredagen varit solig och fin!

Kram Mariette

Anonym sa...

Ja det er like greit å ta det med ro så lenge man går på antibiotikakur!
Bli helt frisk først;)
Ha en deilig helg og god bedring!
Klem Laila

Katta sa...

Å nu har det hunnit bli lördag som jag tycker är en ännu bättre dag :) Hoppas du mår bättre nu vännen, kram Katta