torsdag 26 januari 2012

♥ GOMORRON VÄRLDEN ♥









Gomorron alla sköna och härliga bönor.Idag var jag uppe med tuppen .Har druckit gott kaffe myst med tända ljus.Ja som nog alla vet vid detta laget så älskar jag att vakna till en ny dag med lugn och ro och bara mysa och njuta.Skönt med lite egentid på morronen innan jag ska möta en ny dag !Igår var jag till Eskilstuna på återbesök hos läkaren.Det gick bra.Men jag ska vara rädd om mej och ta det lugnt säjer alla och att  det får räcka med sjukdomar för min del nu .Känns som det är bara jag som drabbas av en det ena och en det andra.Inte riktigt rättvist tycker jag.Idag blir det en sväng till stan för att strosa runt och kolla lite ta en fika .Ja mysa till det lite.Ha nu en härlig torsdag alla chokladpralier för det ska jag.Många kramar Rita ♥.

10 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja ta det lugnt nu och var försiktig.. Mer sjukdomar vill vi ju inte att du skall genomgår..
Ha nu en mysig dag..

Kram Mia

Änglarna finns sa...

Ja vännen..var rädd om dej..för som du vet..så finns det bara en som DU..:)
Ja ibland kan man undra var rättvisan finns...? Just vad det gäller sjukdomar..eller vad man skall lära sig på det..att alltid drabbas??
Hur som helst..är såå skönt att du är tillbaka på banan igen..och att du är såå positiv..mitt i allt!!
Önskar dej en underbar dag..vännen..mys..njut och fika gott!!
Kram Annika

Anonym sa...

Ja du får vara rädd om dig.

Lilla Blanka sa...

Hej goa Rita!

Jag har helt glömt av att svar dig om mina tofflor - förlåt!

De är köpta i en lokal skoaffär här, men såg att de har Eskimo-tofflor bland annat här:
www.shoestyle.se

Kram
Mia

Tulpaner & lantliv sa...

Hej hej !!

Låter som du har en skön dag framför dej, å jag håller med om att en lugn morron ALLTID är den bästa :o)

Gör nu som doktorn säger .... Var rädd om dej
Kram jessica

Vintage House sa...

Hej
härligt att starta morgonen men fy för dessa sjukdomar hoppas du får bukt på dem....
ta hand om dig
kram
sandra

Så Vitt Jag Vet sa...

Javisst behöver man lugn och ro ibland. Tack för tipset om cd-fodalen på Claes OLsson...
Kraam
Sanne

Mamma C sa...

Vilken skön start på dagen. Skönt att det var bra hos läkaren med. Ha en fin torsdagskväll.
Kram Mamma C

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Stor fredags kram till dig från mig♥ha en härlig fika på stan;)

Tina sa...

Sköt om dig!

Kram o ha en fin helg