fredag 27 januari 2012

♥ I DAG MYSER VI ♥






Hallå alla pinglor ! Ja då var veckans bästa dag här.Åååå jag bara Älskar fredagar.Tror inte att jag är ensam om det eller? Idag blir det att tvätta lite och en sväng med snabeldraken.Bara så skönt när det är klart.Sedan blir det att åka till staden.Strosa runt lite fika mysa njuta och bara känna att det är fredag hela dagen lång!!!! UNDERBART ♥. Sedan hem och mysa med go mat och bara njuta av hur härligt livet är.Ha nu en mysig fredag alla sötisar.Pussar & Kramar Rita ♥

18 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

Visst är kappan underbar, mässans snyggaste kan jag säga. Den är normal i storlek, sydd i tunn sämskinn med beig stickning ca pris strax över sex tusen.

Ha en fin fredag.
KramKram
Lotta

Hovdamen sa...

Ha det mysigt du också. Jag ska delta i min egen avskedsfest. Det ska bli kul om än vemodigt.

Kram

Lycka är ~ Onnea on sa...

Önskar dig en riktigt skön dag!
~marita~

Källeboda lantliv sa...

hej vännen ...du var snabb du ...hi,hi..precis klar med inlägget ...kul att du följer mig ..visst är det härligt med fredagar bästa dagen ...jag har ledig fm ..jobbar mina timmar på em idag ...är ju halvt sjukskriven ännu ..mår perfekt med det ..hinner med mig själv nu ..inte så sönderstressad av jobbet ...det tog all kraft av mig ...hoppas du får en bra dag i stan ..njut av gott fka ..kram jeanette.kallebodalantliv

Mariette sa...

Önskar dig en härlig fredag!

KRAM!

Älskade pion sa...

Vilken mysig fredag du har framför dig.;)ha en lika fin helg.kram ulrika

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Tack så hjärtligt för din fina hälsning
Önskar dig en jättefin fredag o helg
Kram från mig

Änglarna finns sa...

Låter som en underbar dag!!
Ha det gott!! Kram Annika

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt riktigt härlig och skön fredag goa du.
Härligt när allt är klart och det bara är att mysa kvar.
AC

Lilla Lycksta sa...

Hej goa Rita!

Hoppas du haft en härligt fin fredag. Önskar dig en fin helg.

Kram Camilla

Vilmas Hus sa...

Härlig med fredag! God mat och mys framför På spåret!

Kram!

gamla skolan sa...

Härligt när man är lediga tillsammans !! Önskar dig en riktigt mysig helg !
Kramar // Susanne ♥

Mamma C sa...

Visst älskar jag fredagar, skrev själv om denna dag idag i min blogg.
Ha en fin helg.
Kram Mamma c

Sofi sa...

ja men visst är fredagar bästa dagen på veckan! Precis som du har jag haft en härlig dag! Min avslutades med ett mysigt biobesök:)
Trevlig kväll!
kram Sofi

Vita Paradiset sa...

Hej!
Tack för kommentaren om mitt kök! Mysigt fredagsinlägg :-) Håller med att fredagar känns så underbara, kanske inte den fredagen då jag stänger (jobbar på förskolan) men resterande fredagar är toppen :-) Önskar dig en lika mysig kördag!!
Kramar Maria

Katta sa...

Sent om sider kommer jag in här då och det har hunnit bli lördag men det är ju också veckans bästa dag, eller hur ;) Ha det gott, kram Katta

vita drömmar och svarta tassar sa...

I dag ska jag hämta min radio! tänk att man kan bli så glad för en liten sak!! läste på en blogg och tänkte på dig direkt......
www.liveteftersprutan.blogspot.com

Ha en mysig dag!
kram wivi

Anna sa...

Hej hej!!

Tack för din kommentar hos mig :) Hoppas du har en fin helg!!

Anna