tisdag 31 januari 2012

♥ SAKNAR DEJ MAMMA ♥







Gokväll alla raringar! Idag har det känns  tungt och ledsamt.Mamma jag saknar dej så mycket det är så tomt även om jag  minns alla våra fina och underbara stunder här i livet som vi har haft du och jag.Idag är det 1år sedan du stilla och vackert somnade in och slipper plågas längre så rinner mina tårar.I dag har Älsklingen och jag varit vid mammas grav med 2 små änglar och rosor och så tända jag ett ljus.Ja det gör ont tårarna rinner och saknaden är bara så stor så stor.Tack alla goa &nära och kära att ni finns här i vått och torr.Ni betyder mer än vad ord kan beskriva.Många kramar från en ledsen Rita ♥.

14 kommentarer:

Unknown sa...

Vännen man får vara ledsen man får gråta för det lättar trots allt. Men tänk lilla mamma sitter där på molnet o tittar ner på dig hon är med dig hela tiden, Men ett år går otroligt fort man tycker inte det var länge sen. Så luta dig tillbaka o tänk på alla ljusa minnen ni fick tillsammans så kan du kanske le lite mellan tårarna. Ha det så jätte gott tänker på dig Kram Beijan

Marie sa...

Saknaden blir inte mindre, man lär sig bara att leva med den. Vissa dagar är jobbigare än andra, förstår om det är tufft för dig idag.

Många kramar
Marie

Katta sa...

Kraaaam til dej Rita ♥

Lisa sa...

Hej goa Rita..Ja du det går aldrig över. Mamma fattas alltid och tomrummet är stort. Men som du säger vi får ju vara glada att de slipper lida. Men gud så man saknar dom. Många långa och varma kramar från mig...

Änglarna finns sa...

Men lilla gumman!!
Tänk så väl jag förstår dej!!
Blir också ledsen när jag tänker på min pappa ibland. Samma när jag är på graven..men för mej finns han inte där...utan han är med mej överallt!! I regnet..vinden..när solen skiner osv...
Jag tror att det är likadant med din mamma!!
Ha det bäst vännen!! Kram Annika

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Jag vet precis hur det känns...
Kram Agnetha

Anette sa...

Halloj vännen
Usch blir tårögd:( förstår såväl hur du känner dej....1 1/2 sen min mamma gick bort...
Ha de så bra de bara går gumman.
Styrkekramar Anette

Hemma på Sjuan sa...

Vad jobbigt för dig. Alltid hemskt när någon nära går bort, man får försöka tänka på alla fina minnen.
Kram till dig!

Photo by Maria sa...

En stor kram till dig...

//Mia

Gunillasljusglimtar sa...

Ja jag förstår dej precis,mamma är mamma...Tänker på min mamma nästan varje dag,snart 9 år sen nu...Såå tråkigt! Tur hon fick lite änglar av er.Kram på dej Rita!

Med en doft av lavendel sa...

skickar lite styrke kramar till dej
kram Annika

Norr om Köpenhamn sa...

Usch vad ledsamt Rita!! Hoppas ändå att du kan finna styrka i att hon har det bra nu.
Skickar över varma kramar till dig!
Ulrika

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Kramizar i massor från mig, ♥
Gabriella

Lilla gårdshuset sa...

Kram till dig!