måndag 30 januari 2012

♥ CREA DIEM ♥





Goodförmiddag alla sockertoppar !Ja då var det måndag igen och åter en mysig helg är över.Är det bara jag som undrar vart tiden tar vägen? I lördagskväll var det dax igen och besöka akuten för värk i magen och ryggen .Infektion igen och ny antibiotika.Frågade läkaren om jag fick hyra ett rum som var mitt på sjukan för det känns som mitt andra hem .Är ju bara ingenting  annat än sjuk och åter sjuk.Är så less på detta så fy........Tycker inte att det känns rättvist att jag ska ha allting.Nej nu förstår jag att ni inte vill höra på mitt gnäll men det blir bara för mycket!!!!!!Idag var det kallt halv sju - 13.8 grader burr.Men nu skiner solen och det ser ut att bli en fin dag.Så idag blir det att ta det lugnt och se till att bli frisk.Ha nu en trevlig start på nya veckan alla sötisar.Många kramar från mej ♥.

13 kommentarer:

sylvia sa...

hei,
helt enig med deg, du har nok,ønsker deg masse god bedring vennen, må du bli fort frisk,
kos deg inne i kulda,
ha en fin dag,
klem fra sylvia

Maria sa...

Hoppas du kryar på dig...inte kul det där. Men idag så skiner solen här också och då känns det hela lite ljusare eller hur. Önskar dig en fin fin dag och vecka. Kram Maria

vita drömmar och svarta tassar sa...

Tänker på dig!
sänder dig massor av styrke kramar



Njut av solen!
kram wivi

Hovdamen sa...

13,8 minus!!! Jeeeses, här var det 4 minus o jag höll på att frysa ihjäl...

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stackars dig, jag håller med helt. Du ska få vara frisk nu. Bra att du vilar, det tar på kroppen med infektioner.
Var rädd om dig vännen
Kramar
AnnaMaria

Änglarna finns sa...

Men vännen..då!! Såå hopplöst att det aldrig ger sig!!
Men vet hur det är..har åkt med min dotter..under heela hösten...till NÄL...vet inte hur många ggr vi varit där...!!
Phu....
Krya på dej och var rädd om dej!!!
Tänker på dej...skickar en STOOOR Kram!!!/Annika

Ljuva lantliv sa...

Hoppas att du snart är på benen igen och att du slipper fler tråkigheter!!
Att göra en header är inte särskilt svårt men däremot himla kul. Jag gör mina i Photoshop men man kan även göra det i Photoscape (som man laddar ner gratis från nätet).
Kram Anna ♥

Blommiga Rutan sa...

Stackars dig! Inte roligt att bli sjuk hela tiden. Hoppas nu att du blir bättre av antibiotikan och att du får vara frisk i fortsättningen.

Kram Anncathrine

Mamma C sa...

Klart du får gnälla, förstår att du är less på att vara sjuk nu. Skickar många krya på dig kramar.
Mamma C

Fågel Blå sa...

Stackars dej,,, tycker synd om dej,,, hoppas det fixar sej!
Har du en infektion i magen?

Håller tummen att det fixar sej!
Kramar Kathrine

Älskade pion sa...

Usch och fy,stackars dig.Var rädd om dig.Förstår att du är döless på alla sjukdomar nu.Bort,bort...alla "virusar".;)Kraaaaaaaaaaam Ulrika

lotta sa...

Krya på dig nu, det är klart att man måste få klaga för då känns det lite lättare. Vackra bilder på din blogg gör då så att jag mår bra. Tack! Kram Lotta

Tulpaner & lantliv sa...

Nämen fyy ... nu får det verkligen vara slut på elände :(

Ta det nu riktigt lugnt och skönt och prioritera att bli frisk, finns ju bara en du :o))

Kram Jessica