torsdag 12 januari 2012

♥ REDAN TORSDAG ♥






Goförmiddag alla mysiga pinglor!Idag blev det en gosig sovmorron .Är fortfarande trött och sömning äter 3 stycken pencillin tabletter per dag och det gör att jag blir trött.Så nu sitter jag här med gott kaffe tända ljus och myser ,bara jag hemma .Supermysigt. !!!Bara så skönt med en stund för sej själv.Idag är det verkligen grått och trist regnet öser ner ute.Så idag blir det att vara hemma och göra vad man känner för.........Önskar er alla en skön och mysig torsdag alla raringar där ute.Mys och njut.Många kramar från mej .Rita ♥♥♥

10 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

Önskar dig oxå en skön och mysig torsdag!!!!:) Kramiz...♥♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men Rita vilken pärs, inte konstigt att du är trött efter sjukhus och mediciner. Kanske är bra att det regnar så du bara vilar, vi har samma väder här.
Var rädd om dig vännen
Stor kram
AnnaMaria

Skogslyckan sa...

Din stackare läste på face-book. Och visst blir man trött av stark penicillin. T ahnd om dig och se till att de som är runt dig skämmer bort dig!
Kram Pia

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, skönt att du tar hand om dig. Nu måste du skynda låångsamt!!
Här är det bara regn regn regn,,, sitter i soffan och gör ingenting, men ska snart till jobbet;)
Ha en fortsatt skön dag<3
kramkram<3nettan

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Skönt att du tar det lugnt och bara myser!!
Ja du..här har det också regnat..men nu har det klarnar upp..ser liiite sol!!
Önskar dej en fortsatt härlig dag!
Kram Annika

Vita villan på höjden sa...

Hej!
Oj, då förstår jag att du känner dig trött!!
Ja i detta vädret vi har idag får man vara inne och mysa och kanske t.o.m slappa som jag har gjort idag ;)
Ha en fortsatt mysig kväll och krya på dig!
Kram
Sara

Mamma C sa...

Ja, vilket skitväder det har varit idag. Ha en fin torsdagskväll.
Kram Mamma C

Tina sa...

Nu är ju den här dagen över också och bara en dag kvar innan ledighet.
Hoppas du känner dig bättre nu..

kramen

HOUSE of MANDY sa...

Åh av härligt med en riktig sovmorgon.. det behöver man ibland! :)

Ha en jättetrevlig helg.
KRAM AMANDA

Fågel Blå sa...

Kikar in som hastigast och önskar dej en fin Helg
Ps.jag hinner inte alltid kommentera på allas bloggar.
Men jag glömmer er inte
Kram Kathrine