lördag 14 januari 2012

♥ LJUS OCH HÄRLIG LÖRDAG ♥






Gomorron alla söta pinglor!Idag var det så härligt att vakna det var ljust solen skiner och bara så himla ljust och härligt.Har haft lite gosig sovmorron till ca kl 9.00.Druckit gott kaffe med Älsklingen myst och njutit .Idag ska jag ta en lite sväng ut och få lite luft.Känner att det skulle vara så himla skönt att komma ut ett tag .Har varit inne i 10 dagar nu och det är lite väl länge.Önskar er alla finingar en skön och härlig lördag.Många kramar från mej ......♥♥♥.

13 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...

Javisst är det härligt med sol!
Man blir ju så mycket piggare!
Solen strålar från en klarblå himmel även här, underbart!

Ha en riktigt skön helg

Hälsningar Anncathrine

Älskade pion sa...

Ha en skön helg vännen.Kram Ulrika

Änglarna finns sa...

Önskar dej en underbar dag..och hoppas att promenaden var skön!
Kram Annika

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen:) klart du får tjata:) jag har en dator som jag inte kan kommentera hos alla! Du är en av dem! Nu är jag inne på mobilen! Då funkar det:) jag slickade efter den från country dreams på nätet! Kolla in där, så mycket snyggt:
Var rädd om dig<3
kramkram<3nettan

Casa of Mia sa...

Hej och tack för att du vill bli min följare, vilken jättefin blogg du har kram

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

hoppas du känner dig kryare♥
förstår att det var skönt att komma ut. ha det så gott
mångA KRAMIZAR GABRIELLA

Rapport till Vänfors sa...

Efter tio dagar inne förstår jag att det blir skönt att komma ut. Ha en fin fortsatt helg.
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Åh hoppas du känner dej lite piggare Rita! ♥

Rose Garden Malevik sa...

Ja nu e de allt lite lite ljusare :)
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W


O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen:) du har lite värme att hämta
hos mig<3
kramkram <3nettan

Vintage House sa...

Hej
Ja det var en riktigt härlig dag igår och solen sken in.....

Skön söndag på dig..
kram
sandra

Nyanser av vitt sa...

Hoppas att du mär bättre nu vännen. Utlottning hos mig...
Kram Agneta

Channal sa...

Här sken solen också! En underbar himmel imorse! Skön söndag till dig! Kram Anna