måndag 16 januari 2012

♥ NY VECKA IGEN ♥






Gomorron alla rara pinglor!Ja då var det redan måndag igen,tiden bara flyger fram.Har ni märkt att det blivit lite ljusare på morronen.Idag var jag uppe med tuppen .Har myst här med gott kaffe tända ljus.Tvättat några maskiner tvätt.Känner mej fortfarande trött men nu har jag efter mycket om och men ätit upp min antibiotika kur.Som dom sa på sjukan var himla stark och det gör väl sitt till att man blir trött.Men det är bara ta en dag i taget och se det positivt.......Ha nu en skön och fin måndag alla sötisar.För det ska jag.Många kramar från mej ♥♥♥-

9 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
ja du..det tar längre tid än man tror..att bli pigg igen!
Men som du skriver..det är bara att ta en dag i taget!
Jag op mej ju den 11/11..det har gått 2 mån..sedan dess..känner fortf av tröttheten..jag som aldrig annars..är trött! ja ja..vänta bara..snart är vi på banan igen!!
Ha en fortsatt mysig dag!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumman! Ja du är verlkigen positiv!
Härligt att du känner livsglädje o så! Klart man blir trött efter så stark medicin!Visst är det kul att det börjar bli ljusare o ljusare...känns bra för själen också tycker jag Kramar Gunilla

Älskade pion sa...

Visst är det skönt att det har blivit ljusare,bara älskar ljus jag.;)ha en fin dag vännen.Kram Ulrika

Tina sa...

Skönt att du kan lämna den kuren bakom dig nu..
Ja, det är otroligt så fort veckorna tickar iväg!

Ha en bra dag, kram

Madame Morell sa...

Hej du goa som lämnar så härliga spår hos mig jämt:) Ha en bra vecka min vän!

Photo by Maria sa...

Härligt att du börjar komma igen nu och säkert blir du piggare och bättre för var dag..

Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt att du är bättre, men trött blir man ju av en sån pärs.
Ha en fin vecka vännen
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Så skönt att du har ätit klart denna dunderkur. Ha en fin måndagskväll.
Kram Mamma C

Bromans Bravader sa...

Vilka fantastiska "gamla" bilder du har i din blogg. Fastnade hur länge som helst och tittade på dem. Underbara.
Kul att du lämnade ett litet spår hos mig så att jag hittade hit.
Ha en fin kväll söta du!
Kram Jannike