onsdag 11 januari 2012

♥ NY DAG NYA MÖJLIGHETER ♥






Gomorrn alla underbara bakom skärmen!Idag har jag varit uppe med tuppen och har myst med gott kaffe och tända ljus.Bara så skönt med liten egen tid innan dagen och hela familjen vaknar.Nu har alla änglar gott till skolan.Bara jag och älsklingen hemma .Idag ska jag ta och tvätta lite för det finns ju alltid tvätt hur mycket man tvättar.Sedan vet jag inte vad det blir än.Tar dagen som den kommer.Önskar er alla finingar en skön onsdag.Mys och njut!Många kramar från mej .......Rita ♥.

9 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Låter som en bra start på dagen!!
Var rädd om dej och ha en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

Älskade pion sa...

Mysig start på dagen.;) Ha en bra dag.kram ulrika

Photo by Maria sa...

Jag tycker inte alls du skall tvätta, jag tycker du skall ta det lugnt nu så tätt efter din infarkt.. Det finns andra som kan tvätta.. Ta tag i en favorittidning eller bok och lägg dig till rätta och bara mys..

Kram Mia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Vilken härlig dag du verkar ha haft, hoppas den verkligen fortsätter så :)
Ja men det här med tvätten... Jag förstår inte hur det kan vara så mycket jämt.
Ha en fortsatt fin dag...
Kram kram
Jessica

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Vilken härlig dag du verkar ha haft, hoppas den verkligen fortsätter så :)
Ja men det här med tvätten... Jag förstår inte hur det kan vara så mycket jämt.
Ha en fortsatt fin dag...
Kram kram
Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Hoppas det går bra för dej gumman ♥ Krya på dej Gunilla

Johanna Stålros sa...

MÅNGA varma kramar tillbaka min fina vän ♥

Rapport till Vänfors sa...

Låter som om du har det fint, önskar jag dig verkligen efter allt tråkigt som hände.
Kram Annika

Källeboda lantliv sa...

Ja visst är det skönt att ta det lugnt ... Kul att du kikar in till mig ibland ... Må så gott ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv