fredag 23 augusti 2013

HAPPY FREDAG.












Happy fredag sweeties ! Det känns faktiskt lite konstigt att det är helg igen !Men oj så skönt !Fredagar  är ju så otroligt härliga dagar ,det ligger en speciell festlig stämning i luften och alla ler lite xtra !!!! I går var jag och sonen på sjukan hade ett återbesök till strokenheten .Hur nervöst som helst kändes det innan besöket .Men det var bara så himla positivt så allting var bara bra och jag hade skött min träning perfekt .Jisses vad glad jag blev .Så nu ska jag börja på vattengympa och fortsatta mina pw .Efter besöket på sjukan blev det en god och smarrig lunch med sonen och sedan att åka och storhandla .Bara så skönt att ha det avklarat från to-do-listan.Sedn blev det hem och fixa middag till alla .Sedan tog Hannah och jag en härlig pw på 1timma med Simban .Hur skönt som helst .I dag  så  tar jag och sonen  en tur till stan och strosar runt i det fina vädret .Sedan hem och fixa myset ♥. Sträck på dej ,smile och kom ihåg att allt alltid ordnar sej !!! :). Happy fredagsmyyyyys sweeties .L♥VE.


5 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Härligt att höra vännen att du skött allt bra <3 Njut av en fin fredag nu, stor kram <3

Jennie Bergius sa...

Så härliga bilder och så skönt att höra att det var bra! Ha en underbar fredag :) <3 Jennie

Hajan sa...

Det var ju bra, att Du fick godkänt
om hur Du skött Dig.
Om Du haft en stroke förut, så är
det ju verkligen noga.
>Men allt detta vet ju Du, eller hur.
Ha nu en bra helg önskar Hajan

Katta sa...

Du kämpar verkligen och står i, bra jobbat tjejen!! Har själv börjat köra en träningsvända på morgonen och det känns så fantastiskt bra man piggnar verkligen till och får en mycket bättre kickstarter än av kaffe :) Trevlig helg, kram.

Änglarna finns sa...

Härligt att allting var bra, vännen!
Så mysigt att läsa din blogg...hur du verkligen njuter av dagarna, och sätter guldkant på tillvaron!!
Önskar dej en ljuvlig fredagskväll!
Kram Annika