lördag 31 augusti 2013

SISTA LÖRDAGEN I AUGUSTI !


H.A.P.P.Y Lördag sköna bönor ! Hoppas att du har sovit lika gott som jag min vän ?Har sovit som en prinsessa och haft en gosig .lyxig sovmorron.Älskar lördagsmorronen när man slipper passa tider ingen stress .I går blev det en sväng till staden .Lunchade med mannen och uträttade lite ärende .Ja väl hemma blev det att börja med fredagsmyyset taco stod på menyn .Så det blev det och kidzen var så mätta och belåtna .Idag vet jag inte vad som händer och sker än men det gäller att njuta och mysa .Önskar dej en alldeles, alldeles underbar lördag .PuSs & kRaM.
 

 
 

8 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

Ja här severades det taco oxå igår.:)
Idag och imorgon är det jobb som gäller.
Ha en skön lördag.:)Kramiz..♥

Malin sa...

Visst är det underbart med helg!
Hittade till din blogg av en slump, titta gärna in till mig!

Mittgodastefinaste sa...

Mysigt att lunchdejta mannen!

Ha en fortsatt fin helg!

Kram Jenny

dianasdrömmar sa...

Ha en härlig lördag kram Diana

Hajan sa...

jaa, nu skall jag köra igång och
göra kåldolmar innan det bliver kväller.
Har haft min son hemma i dag här. Det är så trevligt med lite besök ibland.

ha det så bra önskar

Gunillasljusglimtar sa...

Kramelikram till dej med Rita. Hoppas du får en nice lördagskväll ♥ Gunilla

Hanna sa...

Hoppas att du haft en underbar lördag.
kram
Hanna

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du har en fin helg!
Kram!