fredag 30 augusti 2013

VECKANS BÄSTA DAG !

Goooodmorning sweeties ! Ja då var det redan veckans bästa dag .FREDAG !!!!! Så härligt !I dag har jag haft en välbehövlig sovmorron ,värsta lyxen .Mannen skickade i väg kidzen till skolan .Så nu sitter jag här med min nya laptop i knät och en go kopp java .A.M.A.Z.I.N.G. Kan en ny dag med nya utmaningar börja bättre ???? Idag blir det en sväng till staden gå och strosa runt lite ,fika köpa lite nya blommor .Ja bara ha det gott . Sedan hem och fixa fredagsmyset ,kidzen har beställt tacos så då får det väl bli det !!!! Önskar dej  en F.A.B Fredag min vän !!!!! Stay H.A.P.P.Y . PuSs & kRaM.
 
 
 
 
 
 



5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Låter som du får en superfredag.
kram helena

Blommiga Rutan sa...

God eftermiddag!

Kikar in för att önska dig en härlig helg

Kramar Anncathrine

Hajan sa...

ja tack för din önskning.
Jag har nyss tagit ut en äpplekaka ur ugnen. Det doftar så härligt av kanelen och äppleklyftorna.
Nu skall jag in i badrummet på lite spa, ha, tvätta håret
fritt från allt matos. sen har jag fredag med. Här har regnat och 'åskat det gör inget det bliver lite friskare.

kram Hajan

Madame Edith sa...

Hej Rita, hoppas att du har och får en riktigt fin helg.

Jag kikar in här på din mysiga blogg för att jag vill tacka dig för att du så flitigt följer min blogg och ALLTID skriver så snälla och fina saker till mig. Jag blir väldigt, väldigt glad!

Kram Madame Edith

Melody and M.E sa...

Önskar dig detsamma! Underbart inlägg som man blir så glad av! Lillflickan är ju bara såå söt!
Vilket underbart foto!
Kram
M.E