söndag 25 augusti 2013

UNDERBARA SÖNDAG !!!








 Glad söndag mina fina bloggvänner  ! Har haft en skön gosig  sovmorron . Ätit en god  lång och smarrig frukost . Sedan blev jag sittandes kvar i trädgården och njuter av det helt underbara vädret solen skiner och det är bara så A.M.A.Z.I.N.G. Igår var vi och firade bästa svärfar han blev så glad att vi kom och vi var där länge så det blev sent !!!! I dag har jag lite små fix att göra inne men det får vänta.Bara Älskar söndagar tycker dom är bara så härliga att chilla ,mysa och ladda batterierna inför nya veckan .... Njut din dag du också fina vännen :) KrAm & pUsS ♥.

7 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Ja du...ännu en gång vilket väder!!
Jag har precis avnjutit middag på balkongen...bara så gott att sitta ute i solen!!
Önskar dej en fortsatt mysig dag!
Kram Annika

Anonym sa...

Ooo..Det låter härligt & kul att "träffa" dig :)
Ha en fortsatt Skön Söndag/Kramar Annmi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är skönt och sitta ute såna här dagar, vi har fikat i flera omgångar idag.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Klart man ska njuta av detta fina väder som vi har nu. Hoppas din söndag blev toppenskön.
Kram mamma c

Home2tiny sa...

Hoppas du haft en lugn o skön söndag o har fått njuta i det fina vädret. Kramisar Tina

Hajan sa...

jag har varit på besök hos en liten babys.
kram harriet

Browneyedgirl sa...

Ny vecka, nya tag raring <3 Precis så ska det vara. Ha det toppen och ta hand om dig =) Kramen