söndag 18 augusti 2013

SÖNDAG












Gooodmorron fina bloggvänner ! Hoppas att det blev mera timmar under täcket för dej än det blev för min del .Men jag var på ett supermysig tjejfest och vi hade så himla skoj .Ja tiden bara rusar fram när man har skoj och det kan jag lova dej att vi hade .Så denna underbara kväll kommer man att leva gott på länge ! Tack underbara Fia för en underbar kväll.Runt lunch åkte  faktiskt hela familjen till stan .Blev lite shopping hittade två helt underbart fina och sköna bh som fick följa med hem .Sedan hittade jag ett litet hjärta i vitt med kanonfin  text detta kök är kryddat med kärlek .Hur söt som helst och Fia som vi var hos blev jätteglad ♥.Vi käkade god middag i stan på Hot n Mix bara så himla gott älskar thai och kina mat .Sedan hem och fixa till sej för fest är alltid skoj att fixa till sej med lite go musik så man är på g .I dag blir det att fixa och chilla här hemma och tidigt i säng för i morron ska Hannah och jag ut på äventyr .Hörs i morron ......Önskar dej värlens skönaste söndag fylld av härlig och skön avkoppling .PuSs & kRam ♥.


5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt med tjejfest, äta och prata är jättekul. Ha nu en skön söndag och det låter spännande med måndags planerna.
Kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

Du har kommit in i ett stim av fester, njut.
Snart är det vardag, men de är bra med.
kram Hajan

Änglarna finns sa...

Håller med dej...det är sådana kvällar man lever på länge!!
Spännande med utflykt i morgon...:-)
Önskar dej en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

Hanna sa...

Låter så roligt.
Ha en fin vecka.
kram
Hanna

Gunillasljusglimtar sa...

Hihihih...då har du haft sköj det förstår jag:) Kram Gunilla