tisdag 6 augusti 2013

HÄRLIGA SOLIGA DAGAR !


















Morning girls ! Sitter här i köket nyvaken och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan gå ut och sätta mej i trädgården och möta en ny dag med nya möjlighet .Det är så underbart när det är tyst och lugnt , innan kidzen vaknar för då är det fyllt ös medvetslös.Härligt att det bara är 14 dagar kvar innan skolan börjar .I dag kommer det bli en sväng till staden och kolla vad som bjuds på i när det är lite fest i hela staden .Hoppas att solen skiner på dej också i dag  min  fina bloggvän och att du får en underbar dag .KrAmAr ♥.


6 kommentarer:

No34 sa...

Önskar Dig med en härlig dag, och njut av kaffet, fina Rita!
Tisdagskram från Kate

Katta sa...

Åh jag tycker det känns jobbigt att de snart börjar skolan igen, vi har så sköna dagar nu och det blir så många trådar att hålla i när den drar igång. Önskar dej en fin dag, kram Katta

Hajan sa...

Jag nog lyser det här alltid,
men lilla gumman Då har ni 14 dagar kvar att hitta på något på.
Ta med dig ungarna och festa på
lite glass, det behövs inte mer. Jag vet att stora pojken tyckte det var lite larvigt, men nu när
han är 55 år kommer han ihåg det
som något bra.
Ha det så bra lilla vän, kram Hajan

Änglarna finns sa...

Visst är det skönt, att få njuta av tystnaden ibland! Just detta på morgonen...sitta själv och bara ha det gott!
Hoppas att du haft en mysig dag!
Kram Annika

Browneyedgirl sa...

Stor kram <3 Hoppas du har det fint. Vad skoj det skulle vara att ses, kanske någon gång =)
Kramen fina

Malin sa...

Vilken härlig sommar vi har!

Hamnade på din blogg av en slump, titta gärna in hos mig!