måndag 26 augusti 2013

VECKA 35 !








Gooodmorron mina fina bloggvänner !Hoppas att du har haft en lovely weekend  och är laddad för måndag! Det har har jag vädret har ju bara varit så himla underbart så man kan inte klaga !Varit uppe med tuppen idag och sett till så kidzen fick en god frukost i magen innan dom åkte till skolan .Sedan ett långt och härligt telefon samtal med en super go vän ,hon är hur go och gullig som helst .Hela jag och hela mitt hjärta blir fyllt med så mycket positiv energi när man pratar med henne .Ja hon är en kär väninna ♥.Idag blir det lite fix med tvätt här hemma som alltid efter helgen ! Sedan blir det en en tur till stan för att strosa runt och även fyllas med inspiration och positiva saker :) Nu önskar jag dej en strålande start på den nya veckan. Let ´s goooo girls !!!! :) Smile & Be Nice !!! :) PuSs & kRaM.




 






 

7 kommentarer:

Caja: sa...

jag önskar dig detsamma, kram från caja

Hanna sa...

ja vilket fantastiskt väder vi fått.
kram
Hanna

Änglarna finns sa...

Är övertygad om vännen, att du är en precis lika god vän!!
Önskar dej en fortsatt underbar kväll! Kram Annika

Anonym sa...

Har en strålande start på veckan vännen. Kramisar Tina

Hajan sa...

Jaa, det är inte klokt så bra väder vi har, och enligt tidningarna skall det vara ett tag till, så det får vi tro på.

Lilla Lycksta sa...

Ha en underbar start på veckan.

Kram Camilla

Älskade pion sa...

Härliga morgon!!!:)))Ha en skön vecka vännen.Kraaaaam Ulrika