lördag 17 augusti 2013

HÄRLIGA LÖRDAG !












Tjingeling sweeties ! Hoppas att ni har sovit lika gott som jag ! Har sovit som en prinsessa och haft en lång välbehövlig och lyxig sovmorron .Bara så himla skönt .Nu blir det en sväng till stan för att köpa en present ska ju på tjejfest i kväll och något litet gulligt paket är ju alltid skoj att ta med! Igår var jag och Hannah i stan och strosade runt .Sedan blev det en långfika med en bara så underbar väninna ,ja vi har inte hunnit att ses på ett tag så vi hade mycket att prata om.Ja vi satt och surrade och myste i 2 1/2 timme bara så skoj .Sedan hem och grillade kött och wookade grönsaker till hur gott som helst och ett gott glas rosé.Sedan blev det filmmys med mina älskade barn .Nu ska jag hoppa  in i duschen så jag önskar er en a.m.a.z.i.n.g. lördag keep calm & relax.PuSs & kRaM ♥.


2 kommentarer:

Madame Edith sa...

Vad kul med tjejfest :)

Kram Madame Edith

Änglarna finns sa...

Hoppas du får en ljuvlig kväll, vännen!
Kram Annika