fredag 16 augusti 2013

MYSFREDAG !








 Happy fredag sweeties ! I dag är det veckans bästa dag mysfredag.Har varit uppe med tuppen idag myst med gott kaffe och njutit av tystnaden för alla sover.Idag blir det en sväng till stan för att strosa runt och se om jag kan hitta något .I går var jag och träffade min goa vän och det blev en härlig och mysig fika med mycket surr och skratt! Kom på att det är två år sedan vi sågs .Jisses vad tiden rusar fram.Sedan blev det filmmys med mina älskade barn .Önskar dej min fina vän en Fab fredag .L♥ve ♥.

2 kommentarer:

Hajan sa...

hej lilla vän, här bliver det inga
mysiga filmer. Här blev det VM
och sen blev det Ernst.
I kväll bliver det Dibidoo och
VM.
Nu skall jag steka upp lite potatis och ta mig ett lår från den grillade kycklingen.
mycket sallad och ett glas öl 2,8 lagom för mig.
kram Hajan

Life´s Silverlining and I sa...

DEt låter som du haft det riktigt mysigt! Ha en riktigt fin lördag! Kram Nilla