torsdag 28 november 2013

F.R.E.D.A.G.S.M.Y.S.

Tjingeling alla goa fredagsbönor ! Å vad skönt med veckans bästa dag mysfredag. I går var det att fixa och greja men är inte riktigt klar än ,bilder kommer .I dag blir det ett läkarbesök ,ett besök på Hannahs praoplats,hon praoar på ett café,så det är det ju kul att man  kan komma och hälsa på  henne !
 

 
 
 
 
 
 
 

.Köpa lite fräscha helgblommor och en blomma att ge bort .I kväll ska jag och mina  underbara väninnor på glöggmingel först och efteråt ska vi hem till goa Agneta äta gott och dricka gott mysa och ha skoj ,var hur länge sedan vi sågs så det ska bli superkul !!!:) Ha en F.A.B. fredag alla godingar mys och njut för det ska jag göra ......KrAmAr .

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blir en rolig fredag, ha en fin adventshelg vännen.
Kramar/AM

Hajan sa...

Herre min Je vilken fredag Du kommer att få. Grattis

No34 sa...

Njut av goa väninnor och glöggmingel ikväll. Alltid kul med lite träffar! fredagskram från Kate

Villa Ell sa...

Det låter som en trevlig fredags kväll du har att se fram emot! Trevligt att besöka dottern, hoppas det gick bra hos läkaren!
Önskar dig en mysig advents helg
Kram Sandra

Fågel Blå sa...

Låter som en härlig fredag!
Och så Önskar jag dej en fin Adventshelg
Kramar Kathrine

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Härligt med Fredag!!!
Tack så hjärtligt för dina rara ord fina du
Blir alltid så himla glad Tack!
Ha en jättefin adventshelg
Kramar

Mamma C sa...

Vilken rolig och trevlig fredag du ska ha.
Kram Mamma C

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Hoppas du får njuta av en underbar lördag <3 Kraaaam