tisdag 19 november 2013

T.I.S.D.A:G..

Morning darlings ! I dag har jag varit uppe med tuppen och känner mej utvilad och redo för att möta en ny dag med nya utmaningar ! I går blev det träning hur skönt som helst .Sedan en sväng på stan för lite ärende .Blev en kopp thé och en god macka på Sköna Gertruds.Älskar att fika där tycker det är så mysigt att sitta där och fika njuta och mysa .Sedan hem och kröp upp i soffan för att mysa med massor av tända ljus och virkade färdigt min sjal ,så nu ska det på lite spets bara så är den klar  .Jag blir så himla harmonisk av alla ljus ,någon mera som känner så ? I dag blir det ett möte och ett träning pass.Nej nu ska jag ta och äta den där frukosten och sedan måste jag ta tag i dagen !!!.Önskar dej en inspirernde dag .KrAmAr. P.s Bilden på köket hittade jag på nätet hur snyggt som helst D.s






4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

God morgon!
Håller med dej, vilket ljuvligt kök.
Ja du, nu gäller det att ta tag i dagen!
Här skall bl a bli biltvätt!
Levande ljus, är så vackert och rogivande, jag kan bara sitta i tysthet och titta in i lågan, verkligen avkopplande!
Kram och ha en ljuvlig dag!! /Annika

Hanna sa...

Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Hajan sa...

God middag på Dig Rita.

Måste fråga är de fina bilderna från Ditt hem.
Mycket vackert i så fall.
Du verkar vara på topp
det är ju också ett friskhets-tecken.
kram från Hajan

Inspiration i vitt sa...

HEJ RITA, VERKAR SOM DU TAR TILLVARA LIVETS HÄRLIGA DAGAR. SER MIN BILD I DITT INLÄGG, LEVANDE LJUS UTE EN STILLA KVÄLL HOS MIG I MIN RABATT HAHHA. KRAM PÅ DIG/INGELA.