söndag 24 november 2013

SKÖNA SÖNDAG.

Gomorron alla sköna söndags bönor ! Har varit vaken länge i dag njutit av tystnaden , gott java och massor av tända ljus .Kan en ny dag med nya möjligheter börja bättre ? I går hade jag en helt underbar dag i Norrköping med Emelie hennes barn och Hannah .När vi kom fram åkte vi direkt till busfabriken när vi kom dit så var det inte mycket folk men jisses vad folk det kom och massor av barn som busade och hade superkul .Ja det var himla skoj där ett riktigt mysig och roligt ställe för barn . Käkade en god kebabsallad till lunch och efter lite mera än 4,5 timmars lekande och busande så var barnen supernöjda .Ja efter det åkte vi till Ingelsta köpcentrum och när vi kom dit och skulle parkera så var det så mycket folk !!!! Ja ja tänkte vi folk är väl ute och har börjat sin julshopping för att slippa stressa . Väl inne i köpcentrumet gick vi runt och kollade och går in på Ica Maxi .Ja där blev ju lyckan total .......Woop ,woop ja där blev det kramkalas och ett mysigt samtal och inte med vem som helst !!! Ja det var en mysig stund . När vi kom till Katrineholm blev det en god middag ute med våra familjer .När jag väl var hemma hade jag fyllt av energi så det fick bli lite pyssel innan det blev lördagsmys i soffan med ett glas vin .Ja det var en himla rolig och positiv lördag .I dag blir det lite julpyssel här hemma med Hannah .Ha en skön söndag alla raringar .Chilla mys och njut om 1 månad är det julafton......... PuSsAr &KrAmAr.




3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ahhh.. men blir jag avundsjuk!! Lyckost som träffade honom. Hoppas du köpte boken, den är jättebra.
Toppenfin bild.
Kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

Det visste inte jag att Per skulle vara på Maxi. Så härligt
att krama honom. Sålde han sin kokbok eller bjöd han på mat?
Hur sjutton kunde jag missa det.?

Tack kram från Harriet

Mamma C sa...

Honom missade jag totalt. Var också och sprang runt på Ica och några till affärer där igår.
Kram Mamma C