fredag 22 november 2013

FRIDAY ,I LOVE YOU !

Morning darlings ! Å vad underbart med fredag & helg !Eller vad säjer du ? Ja denna vecka har det varit fullt ös med träningar ,möten och så lite vardagslyx ,behöver vi alla för att må bra.I dag har jag ingenting på agendan hur  skönt som helst !!!:) Blir en sväng till stan för att ta en fika ,strosa runt bara mysa och njuta .Sedan hem och fixa fredagsmyyyyset och ett glas rött .Önskar dej en FAB fredag med massor av positiva saker .PuSsAr & KrAmAr .
 

 
 
 
 

 

3 kommentarer:

Hajan sa...

jag skrev nyss på en annan blogg, där de också undrade vad vi höll på med.
Jag har symaskin framme och fixat till Julgardinerna som var alldeles för långa.
Det är inga gardiner med tomtar på, det hade vi när barnen bodde hemma. Men man vill ju ha lite trevligt ändå, fast man är själv
trevlig helg önskar jag dig.






No34 sa...

Underbara fredag, dessutom ledig och inga måsten...
Inväntar ena sonen och barnbarn på lite fika, innan hundpromenad!
fredagskram från Kate

Melody and M.E sa...

Låter som du haft en riktigt bra start på helgen med en mysfredag! Skönt att inte ha något på agendan och bara njuta av dagen. Min fredag blev inte riktigt sådan för det fanns en hel del att göra, men nu njuter vi av helgen.
Ha det gott!
Kram M.E