torsdag 14 november 2013

T.O.R.S.D.A.G.

Tjingeling alla vackra pärlor ! Hoppas att ni har det bra,veckorna bara rusar fram .I dag vaknade jag vid 7.30 tiden och kollade om mannen hade skickade i väg Hannah till skolan ,för Tobban hade sovmorron .Så det blev att somna om vaknade vid 09.00 tiden gick upp och fixad mej för vi har haft ett möte här hemma mannen och jag.I går blev det en tur till Örebro hur mysigt som helst .Var runt och kollade efter lite kläder till mej ,men hittade ingenting ! Ja det brukar ju vara så när man väl ska ha någonting så hittar man ingenting !!!!Ja det är bara att leta vidare .Två gosiga plädar fick följa med hem .Så blev det en lång lunch på Pizza Hut bara så mysigt .Nej nu skakar vi av oss all negativ energi och gör det b.ä.s.t.a. ut av denna dagen .Glad att jag har er fina bloggvänner .Önskar dej en riktigt f.i.n. torsdag .KrAmAr.






4 kommentarer:

Hajan sa...

Det är inget vidare väder i dag hos mig, men herregud man kan inte klaga, tänker bara på dem i Filipinerna , man skall inte klaga.
Hoppas det reder ut sig för Dig,
märks att något inte är bra just nu.
Men allt kan inte vara på topp jämt, eller hur.
ha det så gott det går Hajan

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ja bara positiv energi vill vi ha♥
önskar dig en mysig dag!
kram wivi

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Visst är det väl konstigt, att precis som du skriver..när man skall ha någonting hittar man aldrig. Men annars, brukar jag hitta massor...:-)
Hoppas att du haft och har en härlig dag!!
Kram Annika

Mamma C sa...

Ha en fin och bra fredag.
Kram Mamma C