måndag 25 november 2013

MÅNDAG !




God morgon alla raringar ! Ja då var det redan ny vecka och en härlig adventsvecka
 
 

ligger orörd.Å vad skoj att få sätta igång att piffa och fixa inför 1:a advent ! .Hoppas att ni har haft en härlig helg ,det har jag haft synd bara att det går så himla  fort bara !!! I dag blir det ingen träning för jag är så himla förkyld .Utan det blir en tur till Eskilstuna med mannen och sonen .Önskar dej min vän en skön och fin måndag mys och njut !Okey Girls då kör vi måndag Pepp.pepp.PuSsAr &KrAmAr.

5 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Så mysigt att det snart är advent kram Diana

No34 sa...

Njut av mannen och sonen denna måndag, och så önskar Dig en härlig adventsvecka fina Rita!! Kram Kate

Johanna Stålros sa...

Här fikas det för fullt oxå;) finns ju så mycket gott att sätta i sig så här i adventstider;) Kram

Hajan sa...

hoppas allt är bra för Dig,
jag bra plockar, och plockar.
Har bestämt mig för att inte plocka fram allt denna jul. Det bliver ju jul i alla fall, det är ju inte alla saker som gör julen. Det är ju vi och hur vi är mot varandra som grejar till det.
Så klok har jag inte varit på mångas år.

var rädd om dig, kram från Hajan

Fågel Blå sa...

Kikar in och önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine