onsdag 20 november 2013

HÄRLIGT REDAN ONSDAG !

Gooodmorgon alla solstrålar ! Ny dag nya  möjlighter. I dag är jag vaken lång innan tuppen .För i går kväll var jag hur trött som helst så det blev en tidig kväll för mej ! Var på ett möte igår och träffade en kvinna som var hur klockren som helst och bara så himla positiv .Ja det smittade ju givetvis av sej så  resten av dagen gick som en dans !!!! Träningen , en god läng lunch med sonen väl hemma satte jag mej i soffan och fäste alla trådar på min sjal jag har virkat .I dag ska jag hem till en väninna och hon ska hjälpa mej att sy fast spetsen så sjalen, så jag  kan börja använda den  ! Sedan blir det en smarrig  lunch på stan .Å sedan ett härligt vatten gympa pass . Life is sweet ........Hoppas att du är laddad för allting som väntar dej i dag !!!Pepp,pepp alla ni som behöver det ,och massor av varma kramar till er alla .LoVe.
 
 
 
 

7 kommentarer:

Razzy sa...

Låter som att du får en underbar lillördag :)

Kram Eva

Prinsessorna på Bellevue sa...

Blir så peppad av all din pepp och positivism! Ha en underbar dag!

Kraam
Petronella

Fågel Blå sa...

Så härligt med sådana människor!
Ta hand om dej och ha en fin vecka
Kramar Kathrine

Hajan sa...

Jaha, jag vat laddad och har klarat hela dagen,

>Nu väntar tv på mig.

kram Hajan

Villa Ell sa...

Grattis i efterskott!!! Alltid kul med positiv pepp från någon, du är också väldigt positiv!
Kram Sandra

Mamma C sa...

Vilken toppen onsdag du har haft.
Kram Mamma C

Ekenäsliv sa...

Härligt! Bra dagar behöver man :)
Kram Anna