torsdag 28 november 2013

TOOOORSDAG !

Goodmorgon alla raringar ! Hoppas att ni har sovit lika gott i natt som  jag  ! Har sovit som en prinsessa och vaknade full av energi .Idag ska jag bara vara hemma och städa ,fixa och piffa inför advent .Känner mej full av inspiration att göra fint här hemma  .I går blev det ett härligt vattengympa pass ,underbart .Sedan hem och käka middag .In till stan och storhandla ekade tomt här hemma .Så nu blir det julmusik på högsta volym och städa och fixa .Ha en underbar och skön torsdag alla godingar .PuSsAr & KrAmAr .Inspiration hämtad från nätet !!!:)








3 kommentarer:

Hajan sa...

Det var fina ord på tavlan, och det är sant.
Jag håller också på och städar
skulle stänga av datan ett tag,
men så såg jag 2 st nya då var jag tvungen att kolla.
Ha nu en bra torsdag önskar jag

Livet på Vestergård sa...

Tänk att jag ännu inte börjat lyssna på julmusik, förutom en julkonsert vi var på. Nu får det bli ändring på det, så mysigt som det är att ha julmusik i bakgrunden när man jobbar med något :)
Kram Kicki

Home2tiny sa...

Vilken mysdag du haft, att pynta o pyssla inför advent är så roligt. Kramisar Tina