onsdag 6 november 2013

LILL-LÖRDAG.

Toodeloo alla underbara bloggvänner ! Har haft en skön och gosig sovmorgon .Så nu sitter jag här och myser med gott java och massa tända ljus .Igår var ju lyckan total .Jag fick en mini Ipad som jag önskat mej i födelsedagspresent av mannen .Woop ,woop vad glad jag är ! Känner mej bättre idag och hade redan i går bestämt mej för att i dag får det bli ett härligt vattengympa pass .Men då ringer min ledare igår kväll och säjer att det hänt något så bassängen är avstängd .Trist men vad är väl en bal på slottet !!! Så idag vet jag inte vad som händer ,känner för en sväng till stan för att komma ut lite .Nu fångar vi dagen Girls !!! H.A.P.P.Y onsdag .KrAmAr .
 
 
 

 
 
 

6 kommentarer:

Hajan sa...

Grattis lilla vän.


Du hittar nog på något så att
din dag bliver bra.

Lycka till



Home2tiny sa...

Hoppas du fick en härlig dag trots utebliven bassängträning. Kramisar Tina

Änglarna finns sa...

Härligt att du mår bättre, vännen! Tror nog att du förgyllde din dag, trots att det inte blev ngn vattengympa!
Ha en fortsatt mysig kväll!
Kram Annika

Hanna sa...

hoppas du fick en toppen dag
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Melody and M.E sa...

Tända ljus och bara mysa med en ny Ipad i knät kan väl duga gott en dag när bassängen är avstängd.
Hoppas du fortsätter att må bättre!
Kram M.E

Browneyedgirl sa...

Härligt att få något man önskat sig =)
Har du fyllt? Grattis i efterskott...Kram kram fina <3