onsdag 13 november 2013

LILL-LÖRDAG


Godmorgon alla godingar! Hoppas att ni har sovit gott, för det har jag. Var uppe med tuppen idag så har myst med lite tända ljus och gott Java! Jisses vad mörkt det är ute, men det är de ju alltid så här i November. Igår var jag tröttare än tröttast!!! Vaknade klockan 12.00, de är ju så jag skäms . Sedan lite fix och sen blev det ett härligt träningspass Woop, Woop. Efter träningen blev det att åka hem och ta en lång härlig dusch och äta supergod kycklinggryta med wokade grönsaker. Bara så himla gott. Kvällen blev att sitta  i soffan och mysa Idag blir det en tur till härliga Örebro. Tycker att det är kanon att åka dit. Finns mycket roliga och mysiga butiker. Hoppas jag hittar nått som får följa med hem! Bäst att ta tag i dagen. Önskar dej min vän en magisk och härlig Lill-Lördag. PuSsAr & KrAmAr.  P.s Detta är mitt första inlägg från min nya Ipad .D,s.









5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha så roligt i Örebro
Stor kram
AnnaMaria

Anonym sa...

Kloka ord som vanligt och mysiga bilder.
Hoppas din dag blir riktigt härlig
Kram
AC

Hajan sa...

God morgon . jag tror Rita att
jag missade din blogg i går. Det blev inte riktigt detsamma
med bloggen. Jsag hade ju främmande i går som gick före allt annat.
I dag lät Du lite piggare
kram Hajan

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Fungerar ju jättebra, att blogga!
Hoppas du haft en ljuvlig dag i Örebro!
Kram och ha det gott!!/Annika

Blommiga Rutan sa...

Hej där!

Önskar en riktigt härlig lill-lördag till dig också!

Kram Anncathrine