torsdag 16 augusti 2012

♥ ÄNTLIGEN SOMMAR ♥





Goodmorning alla änglar ! Ja nu dom sista dagarna har det ju äntligen varit riktig sommar värme.Bara så himla skönt innan alla börjar jobba och skolorna drar igång .Ska bli skönt att det börjar bli lite rutiner igen.Har suttit och myst på verandan länge med mitt goa morronkaffe.Bara så gott att sitta i solen och njuta och mysa bara LOVE IT ! Idag blir det lite fix ,sedan bär det av till stan för att inhandla present till faster goaste och sötaste Josefine som fyller 3 år idag .Det är inte sant vad tiden går fort tösen är redan 3år och det känns som hon föddes igår .....Men tiden går väl fort för man har roligt.Önskar er alla godingar en underbar och härlig torsdag mys och njut .Ha det bäst Kramar Rita ♥

10 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Älskar dina bilder...jag blir alltid så glad när jag ser dom!!
Sol..ja tänk..det är det även här..underbart!!
Låter som om din dag kommer att bli underbar!!
Så njut..och bara ha det gott!!
Kram Annika

No34 sa...

Ja, igår satt jag i min solstol en lång, lång stund på eftermiddagen och bara slappade! Jag ha oxå njutit av mitt morgonkaffe på farstukvisten!!! Ha det bäst, kram Kate

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina bilder du visar. Och sommaren kom sent helt klart, men det är skönt med solen. Och jag är ledig den här veckan.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Maria sa...

Så skönt du haft det. Ja sommaren kom :)
Hoppas du får en fin dag.
Kram från Maria

Anki sa...

Jaaaa sommaren är hos mig med...underbart!
Låter som en mysig dag hos dig!

KRAM!

Hajan sa...

jag håller med ovanstående bilderna
är så himla fina och söta

Fågel Blå sa...

Åhh vilka fin bilder!
Ja nu är SOMMAREN HÄR äntlligen!!!!!
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

Prinsessorna på Bellevue sa...

Visst går tiden alldeles för fort! Ha en mysig torsdag!

Kram
Petronella

Hanna sa...

Ha en fin fredag!
Kram
Hanna

www.InWhite4You.se sa...

Hej oh vad skönt att du njuter av livet. Tittar in för att önska dig en fin helg.
Kram Lena