tisdag 7 augusti 2012

~~~~~ SOLIG TISDAG ~~~~~





Gomorron alla fina ! Var uppe med tuppen idag eftersom den älskade solen visade sej så är det så skönt att vakna tidigt .Har suttit på min älskade veranda och njutit och myst med gott kaffe.Bara så himla gott .Älskar dessa mornar när solen skiner.Har gått in nu för lite fix och duschande .Idag ska Älsklingen jag och mellansonen åka till Underbara Linköping och mysa en stund och då är det skönt att i lugn och ro göra sej i ordning så jag slipper stressa .Ha nu en skön och härlig tisdag alla godingar för det ska jag ha.......Tisdagskramar Rita ♥.

8 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Härligt med sol...här vräker regnet ner!!
Önskar dej en underbar dag i solen..njut och bara ha det gott!!
Kram Annika

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Rita!
Låter som en strålande morgon.
Hoppas att ni får en finfin dag tillsammans i Linköping.Utflykt med familjen är alltid roligt.
Själv har jag lyckats smyga upp medan barnen fortfarande sover, så jag ska ta mej en kopp kaffe och mysa lite.
Kram Anette

Prinsessorna på Bellevue sa...

Godmorgon Rita!

Som vanligt, underbara bilder och tänkvärda ord. Har du fixat det lilla ljuset längst ned? Underbart vackert!
Ha en härlig dag med sonen!

Kram
Petronella

Lilla gårdshuset sa...

Hello Rita!

En underbar start på en förhoppningsvis fin och mysig dag i Linköping.

Kramis/Heléne

Katta sa...

Vilka härliga bilder. Hoppas du får en riktigt trevlig dag i Linköping. Själv hade jag världens sovmorgon i dag så skönt det var :) Kram Katta

Käranån sa...

Önskar dig en riktigt skön dag! Här vräker regnet ner, det har regnat dagligen här hur länge som helst nu känns det, men vad gör det när jag är ledig!

Emma - Från min sida sett sa...

Vilka härliga bilder! Ja Moroccan oil är verkligen toppen bra:)

Hoppas att du har en fin tisdag!

Kram Emma

Mamma C sa...

Hoppas det blev en bra dag i Linköping, och att vädret var bättre där en här.
Kram Mamma C