lördag 11 augusti 2012

~~~~~ UNDERBARA LÖRDAG ~~~~~





Tjingeling alla pinglor ! Vaknade av att solen sken in genom fönstret i mina blåa ögon.Bara så himla underbart  solen skiner och det är kanon väder.Har myst och njutit av gott kaffe i solen på min goa veranda.Igår var det lite jobbigt med 2 läkarbesök och ett besök på röntgen .Men skönt att spara 3 dagar att åka till sjukhus.På strokenheten skulle min kurator sluta och jag fick en stor bukett rosor och det är ju inte vanlig så jag blev så himla glad att jag började gråta .Men hon sa att hon kände för att ge mej denna underbara bukett för att jag är en riktig kämpe........Väl hemma var jag bara så himla trött så det blev att gå i säng tidigt .Idag är det marknad i stan så det blir en sväng till stan i det underbara vädret och mysa och njuta och fika  med den näst äldsta sonen....Ha nu en underbar  fin och härlig lördag alla raringar.Kramar och Kärlek till er alla Rita ♥.

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Du är värd..varenda ros min vän...!!!
För precis som kuratorn..sa!! Du är en riktig kämpe!!

Underbara bilder..älskar dom verkligen..som du har i ditt inlägg!!

Ha nu en fortsatt underbar dag i solen!!
Njut och var rädd om dej!!
Kram Annika

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vilken underbar kurator, synd att hon slutar...hon måste verkligen ha gillat dig. Hoppas att du får en underbar lördag .
Kram Gabriella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilken kurator!!! Såå fiina rosor! Det måste bero på att du är en sådan gullig och härlig person!

Kram
Petronella

Lyckoslanten sa...

Det var en människa med hjärtat på rätta stället det som gav dig rosor! Man kommer långt med en positiv inställning! Ha en skön dag! ♥