torsdag 2 augusti 2012

♥ UNDERBART MED SOLSKEN ♥





Tjingeling alla härliga!Vaknade tidigt idag av att solen sken in genom mitt sovrumsfönster.Bara så himla underbart.Så det blev att gå upp och sätta på gott kaffe och sätta sej på verandan och njuta av solens varma och sköna strålar.Kan en dag börja bättre???? Idag blir det att ta en sväng med snabeldraken,hänga ut tvätten så den får torka ute luktar ju bara så himla gott ,bädda rent i våran säng.Sedan blir det att ta en sväng till staden med tösen och besöka goa svärmor fika och mysa på hennes altan och prata bort en stund.Ha en underbar torsdag alla godingar både gamla som nya läsare av min älskade blogg.Ha det gött ! Solskenskramar Rita ♥.

9 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilka vackra änglar! Snabeldraken.... ha ha ha! Ja, det skulle behövas här med, vill jag lova!

Ha det bäst!

Stor kram
Petronella

Änglarna finns sa...

Visst är det underbart, att vakna så!!
Solen har faktiskt letat sig hit, också!!
Underbart!!
Ha nu en fantastisk dag..och bara njut!!
Kram Annika

Hanna sa...

Hoppas att du har en toppen dag.
kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här skulle också behöva städas, men jag hackar vresigt gräs så ryggen värker. Ha en härlig dag
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Kikar in och önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

Lilla gårdshuset sa...

Hello Rita:)! Soligt och fint i min stad också....och varmt! Jamen visst är det härligt att bädda rent i sängarna med lakan som har torkat ute. Gott!

Kramis/Heléne

Bettan sa...

Å så härligt det låter! Hoppas du fick en sån underbar dag :))

Vad roligt att du gillade mitt växthus! :) Älskar det jag med! ;)

Kram Bettan

Livet på Vestergård sa...

Så härligt med sol! Att dricka kaffet ute är verkligen en höjdpunkt på sommaren.
Här har det bara regnat i dag.
Kram Kicki

Älskade pion sa...

Mysdag idag igen......;)))ha en skön helg.Kram ulrika