torsdag 9 augusti 2012

~~~~~ REDAN TORSDAG ~~~~~





Goomorron alla underbara! Ja då var det redan torsdag det är inte sant vad tiden rusar fram.Blev lite gosig sovmorron idag.Har suttit på min goa veranda och myst och druckit gott kaffe.Finns inget bättre än att börja en dag där sitta njuta innan man sparkar igång dagen.Sedan blev det en go dusch och nu lite påtår för att blogga runt lite.Idag blir det en sväng till Eskilstuna för att träffa läkaren för ett återbesök.Sedan blir det en god lunch på något mysig ställe .Kolla runt efter lite presenter för på måndag fyller tösen 13år.Ja det var lite vad som händer hos mej.Vad gör ni denna torsdag? Önskar er alla raringar en härlig dag.Torsdagskramar Rita ♥.

10 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Visst är det underbart...att börja dagen i lugn och ro!!
Här skiner solen..så nu skall jag sätta mej en stund och njuta på min balkong!!
Ha en härlig dag, vännen!!
Kram Annika

Lilla gårdshuset sa...

Javisst är det skönt med torsdag! Och jag har ledig dag imån så för mig är det fredag:)!

Kramis/Heléne

Stina sa...

Hoppas att din dag blir bra du söting.:-) Kram

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Ja här är det jobb som gäller hela dagen lång men till kvällen väntar nått skoj :O)

Hoppas din dag blir toppen!
Kram Milla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Idag har jag varit till sjukhuset också, maken har röntgat ett ben.
Hoppas det går bra med ditt besök hos doktorn idag.
Kramar
AnnaMaria

Prinsessorna på Bellevue sa...

Hej Rita!

Hoppas att det gick bra med ditt sjukhusbesök och att du fick en mysig lunch!

Ha en trevlig kväll!

Kram
Petronella

Hanna sa...

Själv har jag tillbringat dagen på stranden med familjen vi har verkligen haft ett fantastiskt sommarväder.
Kram
Hanna

Hemma på Sjuan sa...

Skönt att det redan är fredag imon!
Hoppas du hittar nån fin present till dottern :)
Kram Suss

Nilla Q sa...

Låter som en skön dag! Hoppas läkarbesöket gick bra.

Kram Pernilla

Mamma C sa...

Hoppas att din dag blev toppenbra.
Kram Mamma c