onsdag 22 augusti 2012

♥ SKOL START ♥






Gomorron alla fina bönor! I dag har jag varit uppe med tuppen .Hunnit druckit kaffe och njutit en stund på verandan.Idag börjar skolan Hanna börjar sjuan och Tobban börjar åttan.Tänk vad tiden går snabbt !!!!Men dom har lite pirr i magen men jag tror att dom tycker att det ska bli skoj att träffa alla sina kompisar.Jag ska ta mej en go dusch för att sedan åka med Älsklingen och den lite äldre sonen till lilla mammas grav.Var länge sedan jag var dit med lite blommor .Tänk att det gör så ont varje gång man ska åka dit.Jag saknar min älskade mamma varje dag ,tror aldrig det går över.......Blir att stanna och käka lunch på något mysigt ställe .Önskar er alla fina en härlig onsdag.Kramar Rita ♥.

12 kommentarer:

www.InWhite4You.se sa...

Visst saknar man de som stått en nära. Min pappa är borta och jag förstår din känsla helt. Hoppas barnen får en bra första dag. Må så gott!
Kram Lena

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Ja tänk, ännu en gång...så fort tiden går!! Redan skolstart...!!
Förstår dej precis...jag saknar min pappa..varje dag...!!
Men vi får tänka såhär...att vi är så glada att just din mamma var din...och just min pappa var min!!

Önskar dej en underbar dag!! Kram Annika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, vad sorgligt! Lilla mamma är alltid lilla mamma...

Får önska dig en trevlig onsdag!

Kram
Petronella

No34 sa...

Ja, äntligen börjar skolan...*skratt*..!!
Förlorade min pappa, endast 53 år gammal. Det är ganska länge sen nu, men värken i hjärtat går liksom inte över...:(
Ha det gott, kram Kate

Hajan sa...

saknaden finns väl alltid kvar,men så är ju livet.
Barnen hade nog lite pirr i magen ändå,fast de är så stora.
En bamse kram till dig med

gamla skolan sa...

Det är klart du känner en saknad , dem som står en nära , är det jobbigt att mista . Hon får finnas med dig i hjärtat ♥
Kramar // Susanne
ps tack för alla gulliga kommentarer

Mamma C sa...

Hoppas det blev en lyckad första dag i skolan för de båda.
Kram Mamma C

Marie sa...

Hoppas barnen fick en bra skolstart!

Saknaden går aldrig över, man får bara lära sig att leva med den. Saknar min pappa massor också!

Kram Marie

Stina sa...

Puss och kram till en go liten dam.:-)

Källeboda lantliv sa...

Ja det är alltid lite pirrigt inför skolstarten .. Barnen blir snabbt stora .. Jag vet ! Ta vara på tiden .. Kan förstå dina känslor inför din mamma .. Tråkigt ! När de inte finns kvar längre .. En stärkande kram till dig ! Jeanette

Källeboda lantliv sa...

Ja det är alltid lite pirrigt inför skolstarten .. Barnen blir snabbt stora .. Jag vet ! Ta vara på tiden .. Kan förstå dina känslor inför din mamma .. Tråkigt ! När de inte finns kvar längre .. En stärkande kram till dig ! Jeanette

Gunillasljusglimtar sa...

Tack för titten Rita...kul att barnen gillar skolan i allafall...jaa lilla mamma glömmer man aldrig...saknad såå in i ....kram <3 Gunilla