tisdag 14 augusti 2012

♥ FIN TISDAG ♥











Gomorron alla solstrålar ! Idag var jag uppe med tuppen.Åååå vilken underbar morron.Solen skiner och har suttit och druckit mitt goa morronkaffe på verandan bara så himla gött.Kan en dag börja bättre? Igår hade vi kalas för våran Hanna som fyllde 13 .Hon var så nöjd med alla sina paket .Av oss fick hon en ny svart cykel ,jeans ,tröjor och en kavaj och Justin Biber parfym som hon önskat sej.Av goa Farmor och Farfar en ny väska att ha till skolan nu när stora tösen börjar 7an nästa vecka .Ja det blev ett mysigt och trevlig kalas för Hanna .Hon var så nöjd och lycklig så....Idag blir det en sväng till stan strosa runt med tösen fika och mysa lite.Sedan ska hon klippa sej också.Så det blir en kanondag .Önskar er alla godingar en härlig dag....Tisdagskramar Rita ♥

9 kommentarer:

No34 sa...

Åh, vi har döttrar i samma ålder!! Vår dotter/döttrar fyller nästa vecka....! Låter som om ännu en härlig dag för Dig. Ha det bäst, kram Kate

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Visst är det underbart att avnjuta kaffet så! Jag har suttit på min balkong, ljuvligt!!
Härligt att födelsedagen blev lyckad! Ja du, åren går så fort!!
Önskar dej en underbar dag, med "strosande" och mys!!
Kram Annika

Blåbär och Mjölk sa...

Åhh finaste Rita, fyller hon redan 13år!! Oj vad tiden går fort. Låter som en härlig födelsedag! :) Fina paket. Nu påminde du mig om att jag måste beställa en klipptid till min tös, som börjar i 5:an. Och se om jag kan hitta en skolväska till henne...

Tusen tack du rara Rita för dina ord inne hos mig! Du gör mig så glad :))

Ha en underbar dag på stan!
Grattis till tjejen. :)
Kraam.Åsa.

Fågel Blå sa...

Låter som en härlig morgon,,
och så roligt med kalas!
Önskar dej en fin dag
Kramar Kathrine

Katta sa...

Grattis till tonåringen :)Din dotter är nästan presis en månad äldre än min son. Önskar dej en fin dag, kram Katta

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Grattis till finaste tjejen i efterskott :O) Stort att fylla tonåring :O)

Ha nu en toppendag Rita!
Kram Milla

Hanna sa...

så fin födelsedag tjejen fick.
Kram
Hanna

Anki sa...

Heej!
Låter som ni haft en härlig dag å en fin födelsedag igår! Jättegrattis till Hanna i efterskott!

Ha det nu gott & goa kramen!

Prinsessorna på Bellevue sa...

Förstår att hon var lycklig! Vilken härlig födelsedag och fina presenter hon fick...
7:an... suck... tiden går så fort, så fort....

Kram
Petronella