onsdag 15 augusti 2012

♥ EN HÄRLIG DAG ♥



Goodmorning alla sötisar! Vaknade och solen skiner det är underbart väder.Har druckit gott morron kaffe ute på min veranda och myst en stund.Älskar dessa underbara dagar när solen skiner.Igår var vi till frissan och Hanna blev kanonfin i håret.Även jag beställde tid. För i slutet av månaden blir det en härlig tur till Götet och hälsa på mina goa vänner som var här .Idag blir det att bara vara ute och njuta i solen.Carpe Diem alla godingar Kramar Rita ♥.

7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Ja en underbar dag igen ♥ Vi måste verkligen njuta av dagen:) frissbesök är så gott! Härliga bilder du visar ♥ Gunilla

vitapusselbitar by me sa...

Tack för din fina kommentar inne hos mig idag. Blir alltid lika GLAD!
Här njuter vi med av sooolen som är framme idag:)
Ta vara på all energi man kan få nu innan hösten kommer!
Ha en fin dag!
KRAM ELLE

Välkommen Hem! sa...

Tack för socker söta kommentarer hos mig! Vilken härlig blogg, finfina bilder!
Kram o ha det jättefint!
Judita

Bromans Bravader sa...

Ja visst är det härligt med lite fint väder. Hoppas att sommaren inte är slut än.
Kram Jannike

Prinsessorna på Bellevue sa...

Och vilket väder vi har haft sen... typ sommarens finaste dag!

Stor kram till dig
Petronella

Källeboda lantliv sa...

Ja fånga dagen ! Kram jeanette

Marie sa...

Visst är vädret underbart, bara att njuta för fullt!

Kram Marie