lördag 25 augusti 2012

♥ UNDERBARA LÖRDAG ♥






Tjingeling alla änglar! Idag blev det en gosig sovmorron,gott morron kaffe på verandan  i det underbara solskenet.Nu lite mera kaffe och en snabb sväng på datorn.Igår gick det bra hos läkaren och det var skoj.Sedan blev det en god lunch i det fina vädret.Alla var trötta igår så det blev ganska tidigt i säng.Idag blir det att åka till goa Göteborg på kräftskiva till mina goda vänner .Ååå vad skoj det ska bli.Väntar och längtar!!!!Önskar er alla sötnosar en härlig helg för det ska jag ha.Vi hörs när jag kommer hem......Kramar & Kärlek Rita ♥.

14 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Mysigt med Göteborg, vännen!!
Hoppas att vädret är lika bra..där som det är här!! Sol...
Ha en underbar helg!!
Kram Annika

bakom berget sa...

Hoppas du får en fin dag i Göteborg och en rolig kräftskiva.
Kram Åsa.

Anki sa...

Härligt med kräftskiva, ni får ha det helt tokroligt *ler*
Å tack för goa hälsningen, det ska jag göra!

Kram till dig!

Helenas enkla vardag sa...

Vilka söta bilder du visar! Ha en trevlig kväll på kräftskivan!!
Kram helena

Hanna sa...

ha en underbar kväll i världens bästa stad(hi,hi). Kram hanna

Anonym sa...

Oooo...Underbart &...Den där vackra bilden med rosor & hjärtat skulle jag vilja "låna"/Kraaaaam

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så kul för dej/er...Ha en riktigt trevlig helg nu då ♥ Gunilla

Anonym sa...

Bara "lilla ja igen" hihi...
Hiottade "källan" så det är Ok med bilden på HJärtat ev/Kram pårej & Tack för en fin blogg ♥ (hjärta)

Fågel Blå sa...

Låter mysigt!
Hoppas du haft en fin Lördag!
Och att kräftorna smakade bra!
Kramar Kathrine

Prinsessorna på Bellevue sa...

Söööta Bilder! Hoppas du hade det kul på kräftskivan!

Kram
Petronella

Änglarnas hus sa...

Vad glad jag blir när jag hör att det gick bra hos läkaren!! <3
jag hoppas att ni fick en mysig weekend i Götet..men massa goa vänner och allt!!


ha det gott!! Kram Kram Sanne

Mamma C sa...

Hoppas din lördag blev toppen i Göteborg.
Kram mamma C

Hajan sa...

jag säger väl som alla andra,hoppas
det var sköj i Götlaborg.
vi unnar Dig allt trevligt som finns
kram

Bettan sa...

Vilka härliga bilder! :)

Hoppas helgen vart fantastisk! :))

Kram Bettan