lördag 4 augusti 2012

♥ UNDERBARA LÖRDAG ♥





Tjingeling alla söta änglar! Vaknade tidigt idag med eftersom solen skiner och det är helt underbart väder.Har suttit på min älskade veranda och druckit gott kaffe myst och njutit.Bara så himla skönt att börja dagen där tycker jag.Tösen mår bra igen och det är ingen fara med henne efter hon blev stucken av getingar.Igår var jag i stan bara en snabbis .Han gå på rea och hittade en snygg brun klänning och en fin underklänning till för 180 ynkliga kronor.Har tidigare kollat på detta men till priset mellan 12-13 hundra kronor.Så ibland gäller det att vänta .Mysigt att börja handla lite höstnytt köpte även snygga kängor för 50 kronor.Behövde inte handla i går Älsklingen bjöd på restaurang.Väl hemma blev det att mysa med lite gott vin mysa tända ljus och lyssna på härlig musik.Idag vet jag inte vad som händer och sker.Tar dagen som den kommer.Önskar er alla solstrålar en skön och härlig lördag.Solskenskramar Rita ♥.

9 kommentarer:

www.InWhite4You.se sa...

Vad härligt att få börja köpa höstgrejer. Roligt att du kunde fynda dina önskegrejer. Ha en skön lördag :)
Kram Lena

Gunillasljusglimtar sa...

Hej söta Rita...låter som en härlig dag som varit me rea o resturang...undrar vad som händer i dag då tro:))..kramen Gunilla

♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥ sa...

Vilka fina bildern och va roligt att fynda!!

Hoppas att du får en fin lördag :)

Blåbär och Mjölk sa...

Hej min kära Rita!!! :) Tusen tack för kommentaren och tipset ang lyktor och .. bollkryss (?) som jag kan dekorera min altan med. Ska absolut investera i några fina lyktor. :) Vad mysigt det lät att börja dagen ute på altanen med frukost! Önskar jag kunde få se din altan och få inspiration av dig vännen. Här i Norr har det regnat och åskat hela dagen. Inte förren nu vågar jag slå på datorn och surfa runt lite.

Vad otäckt det lät med dottern din som blivit getingstucken! Fy sjutton vad hämskt!! Skönt att hon mår bra.
Jag har så svårt att hålla is i magen och vänta ut rean för att möjligtvis fynda de plagg jag vill ha! Jag avundas dig som vågar göra så! Tänk vad mycket pengar jag kunde ha sparat om jag bara hade lite mer is i magen. Hm..nä nu nedrans ska jag försöka att hålla nerverna iskalla och se om jag kan göra klipp jag med, hehe!

Sköt om dig finaste, så hörs vi framöver! Kraaam.

Hanna sa...

LÅter som en toppen dag.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Mmmm...
Härlig dag du haft vännen
Önskar dig en fin kväll
Kramisar
Sus

Änglarna finns sa...

Hoppas att du haft en underbar dag!!
Kram Annika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Tur att tösen mår bättre och kul att du fyndat så mycket på REA. Får önska dig en mysig söndag istället eftersom den här dagen snart är slut! Förresten, åh vilka supersöta bilder på barn!

Kram
Petronella

Johanna Stålros sa...

Sicka små godingar;) Ha en fin söndag. Kram Johanna