måndag 13 augusti 2012

♥ HANNAS FÖDELSEDAG ♥




Gomorron måndag och alla fina ,nu är det sista veckan på sommarlovet.Vart tar tiden vägen? Idag är det ju ingen vanlig dag !Idag är det Hannas födelsedag .Grattis Hanna hoppas du får en mysig dag och att du får många paket .Så jag har druckit mitt goa morronkaffe på verandan och myst och njutit nu blir det lite fix ,För i eftermiddag vid 16.00 tiden blir det kalas med släkten för Hanna.Önskar er alla raringar en fin dag och en go start på nya veckan.Största Kramen Rita ♥

8 kommentarer:

No34 sa...

Men vad glad jag blir att du tycker min header är fin :) Du är den första tror jag som nämner nåt om den!! Ha en underbar eftermiddag med nära och kära och hälsa och gratta Hanna på hennes alldeles egna dag!! Kram Kate

Änglarna finns sa...

Skickar ett stort Grattis till tonåringen!!
Hoppas att hon får en underbar dag!!
Kram och ha det gott, vännen/Annika

Nyanser av vitt sa...

Grattis till söta Hanna
Ha en fin dag tillsammans.
Kram Agneta

Livet på Vestergård sa...

Tack för dina fina hälsning inne hos mig! Så bra att få fira födelsedagmedan det ännu är sommarlov. Hoppas att ni får ett riktigt fint kalas!
Kram Kicki

Hanna sa...

Hoppas att din Hanna får en fantastisk födelsedag.
kram
Hanna

Nilla Q sa...

Så roligt med födelsedagsfirande! Hälsa o gratta!

Kram Pernilla

Lilla gårdshuset sa...

Sänder en varm grattiskram till Hanna på hennes egna dag!

Kramis/Heléne

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilken fiin Hanna!

GRATTIS!

Kram
Petronella