söndag 1 september 2013

VÄLKOMMEN SEPTEMBER!





Gooodmiddag sweeties &H.A.P.P.Y. September !!! Hoppas att du har sovit lika gott som jag min vän och känner dej utvilad!Älskar söndagsmorronen inget skolstress eller att passa tider bara njuta och mysa .I går kväll var jag och mannen ner till Stora Djulö Herrgård och fikade ,myste .Men i går var det inte så många gäster för det var bröllop där .Men det finns inget ställe i den här staden som jag älskar att vara på hur underbart och magisk vackert som helst!!! Ja då har v lämnat augusti bakom oss och hälsar september välkommen ! Detta tycker jag är en av årets bästa månader ! Det är nu träden blir så där magisk vackra ,luften blir lite krispigare , vi vira in oss i varma  pooncho och sköna sjalar, tända massor av ljus inne och myser !!!Och tjejer,låt oss se till att september blir a.m.a.z.i.n.g.!!!Underbart att det är söndag och strålande  s.o.l. En soft härlig dag ,då vi kan smida planer för framtiden och tanka energi  !!!! Nu njuter vi den lediga dagen och fyller den med lyckliga stunder !!! PuSs & kRaM .









10 kommentarer:

Hajan sa...

hej lilla vän, så bra Oscar Wildes
ordspråk var.
Så kan man känna ibland, faST INTE SÅ
OFTA SOM VÄL ÄR.

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas september blir lika solig och fin som augusti.
Ha en skön söndag vännen
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Så fint du skriver.
Ha en fortsatt fin söndag.
kram
Hanna

svart vitt och rött sa...

Jag inledde mitt inlägg på ungefär samma sätt som du idag... här gillas också söndagsmorgnar! Just det, 1.a september är det idag... en ganska härlig månad tycker jag också. Bara det inte blåser för mycket... hellre lite strilande regn. Fast helst sol :-) Ha det gott!

Mamma C sa...

Ja, nu har vi hösten här, det känns i luften. Ha en fin söndagskväll.
Kram Mamma C

Life´s Silverlining and I sa...

Hihi vilket kul ordspråk. Jag håller med September är superhärlig! Kram Nilla

Källeboda lantliv sa...

Ja jag gillar med härliga höstdagar !
Kram Jeanette

Bettan sa...

Hoppas verkligen att september blir en lite mindre jobbig månad för oss! ;)

Hoppas att allt är bra med dig vännen! :)

Önskar dig en fin start på september nu... :))

Kram Bettan

Fågel Blå sa...

Kikar in en snabbis och önskar dej en fin ny vecka
kramar Kathrine

No34 sa...

Vi vill ha en lika fin septembermånad som augusti och hela sommaren varit!
Önskar Dig en ny härlig vecka, kram Kate