tisdag 29 september 2009

AWARDER 3 STYCKEN FRÅN ULRIKA ÅSA TESSAN


! Har fått awarder från Älskade pion ULRIKA ,Blåbär och mjölk ÅSA och Idyll o Inspiration TESSAN.Jag har antagit dom.Ska skriva 10 Sanningar om mig .! !
1.ÄLSKAR LIVET,HAR NÄRA TILL SKRATT KAN FNITTRA SÅ JAG ÄR SOM 3ÅR .
2.ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH SIMBA (MIN COCKER) ÖVER ALLTING ANNAT.
3.ÄLSKAR MUSIK OCH DANS.
4ÄLSKAR ATT PYSSLA OCH FIXA HEMMA.
5.ÄLSKAR BLOMMOR.
6.ÄLSKAR ÄNGLAR OCH LJUS BÅDE UTE OCH INNE.
7.ÄLSKAR ATT GE SAKER.BLIR GLAD AV ATT GLÄDJA ANDRA :DELAD GLÄDJE ÄR DUBBEL GLÄDJE.
8ÄLSKAR ATT LAGA MAT OCH BAKA.
9HATAR LÖGNER OCH ORÄTTVISA OCH VÅLD.
10.ÄLSKAR MIN ÄLSKLING TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT:HAN BETYDER ALLT.HAN HAR ETT HJÄRTA AV GULD:JA DET FINNS INGEN SOM HAN!!!!!!
11.ÄLSKAR ATT BLOGGA MED ALL UNDERBARA MÄNNISKOR HÄR
12:ÄLSKAR SNYGGA KLÄDER PARFYMER OCH SMYCKEN.
JA DET VAR LITE OM MEJ !!!!Skickar dessa vidare till ANGEL&ROSES CHRISTA.
MITT MÅLERI PIA,OFELIAS HUS ANETTE. FRESHGARDEN BRITT OCH HAGENS VITA VARDAG ANNA.NI BEHÖVER INTE ANTA DOM OM NI INTE VILL!!!!
KRAMMMMIZZZZZAR~~~~~~RITA~~~~~~~.

5 kommentarer:

annika sa...

Det ser vi fram emot att få höra sanningar om dig. Det kan vara bra att sätta sig ner och reflektera lite om sig själv. Lycka till!
annika

Älskade pion sa...

Vad roligt att få veta lite mer om dig,kul.vilken go älskling du har da.;) Som köpte den där väskan.Var rädd om honom du,dom växer inte på träd.;)Kramar Ulrika

Ofelias Hus sa...

Tack så jättemycket för denna roliga award...självklart ska jag ta mig an den...vid nästa bloggtillfälle!

Roligt att få veta lite mer om dig!

Kram,
Anette

lovefriidrott sa...

Hej
Kul att läsa om dig vännen. Du verkar vara precis sån som du utger dig i bloggen,,,supergo:)
Kram Sari

Lilla Rummet sa...

Tack tack för awarden, självklart tar jag med mig den till min blogg. Ska fundera lite på den innan jag skriver om mig.
Kul att få veta lite mer om dig.
Ha de gott
Kramiz Britt