lördag 12 september 2009

LÖRDAG 12 SEPTEMBER 2009




Hallo alla underbara.Vilket fint och härligt väder det är.Kan inte tro att snart halva september har gott !!!!! I morse blev jag väckt av Älsklingen att det var frulle klart .Jag ÄLSKAR ju att bli väckt så.Sedan har jag varit själv hemma så då har jag gått här och pysslat och fixat .Tog en bugg med snabeldraken och sedan blev det en vals med moppen.Ja nu är min danstid slut för idag.hihi.Ska fika lite med Älsklingen nu.Senare ska vi gå ut på restaurang och äta mat.Det är skoj i bland att mysa till det.ja sen blir det tv och lite godis åh få tända ljus och krypa upp med filten i söffam .Ja det är inte fel !!!!!Ha en härlig och skön kväll alla SÖTISAR kramizar ******RITA******.

15 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Hoppas att ni får det riktigt mysigt när ni skall äta ute! Och att du får mysa med ljus och godis i soffan sen.
Kram!

Lantliv sa...

Här blir det inget pyssel idag..varit inne istan idag...drill + ställt ut husbilen...nu ska vi iväg på party...ha en skön kväll...hälsa söffan
kram Anne-Lee

Hemmet Är Min Borg sa...

ja vilket härligt väder vi har haft idag, då passade jag på o städa hela huset ,så nu är det så fint här
ha en skön lördagkväll
kram

Patricia sa...

Åh va härligt att bli väckt med frulle...det kommer jag nog aldrig att få uppleva eftersom jag är den som oftast går upp först här hemma och sen är inte min älskling någon frukostmänniska... =)

Låter som du haft en härlig dag och får en mysig kväll!..härligt!!

Kram Patricia

Livet på Berget sa...

Oh frukosten serverad, sådan lyx! Instämmer med Patricia, på Berget är det minsann jag som är uppe och hoppar med tuppen:). Men då går jag ju ofta och lägger mig tidigt också:). Hoppas restaurang besöket blev toppen.

Kram
/Sara

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej! Oj, vilken mysdag du verkar ha haft:o) Håller med om att det känns fint att bli väckt när frukosten är klar - så fortsätt att mys på du!

Kram/Maud

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Jag önskar er en trevlig helg.
Kram Agneta

Cc sa...

Visst är det skönt att bara mysa, fast inne hos mig är det så varmt så jag vill inte tända några ljus. Vi har dörren öppen hela dagarna, gillar den friska höga luften. visst är det härligt med alla nya vänner man fått pgr. bloggandet. Kram

Frida sa...

Nej man kan verkligen inte fatta att halva september snart har gått. Det känns i alla fall inte så värdemässigt. Låter mysigt att gå ut och äta på restaurang.
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Anne sa...

Tassar förbi så här på kvällskvisten och säger hej...

Anne

Anki sa...

Vilken härlig dag ni verkar haft! Här har det varit lite kyligt med blåst, å nu på kvällen började det regna!
I morse när jag var ute med hundarna märktes det allt att hösten är här!
Hoppas vi kan få några fina dagar till iaf, jag måste ju få in mina pellisar i källaren, å lavendel ska ner i jorden å...ja det är massor, hihi..

Ha en fin söndag vännen! Kramis Anki

Älskade pion sa...

Ja,jag sa just det till gubben vilken härlig höst vi har haft än så länge,helt otroligt.Vad mysigt att tända en massa ljus och mysa med familjen,finns inget bättre.:)Ha en fortsatt skön helg vännen. Kram Ulrika

Hanna sa...

Låter som en bra dag!
Hanna

Huset vid ån sa...

Det är inga fel att krypa upp i soffan med sin älskade o tända lite ljus....Härligt mysigt! Önskar dig en fin söndag vännen! Kram Therese

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det här låter som en bra dag och kväll. ser att du köpt en sån fin ängel också, dom är för ljuvliga, så fint med det textade kortet. Kopparna köpte jag förra veckan, 79:- st, så det blev bara två. men dom är sköna och dricka ur.
Ha en fin söndag
Goa kramen
AnnaMaria