fredag 18 september 2009

FREDAG 18 SEPTEMBER 2009




Godmorron alla gulliga !Ja kvart i sex då var det kallt,vill ja lova.Ska åka till sjukhuset vid 8 och jag hatar att stressa, skönare att kunna ta de lite lugnt.Sedan blir det en sväng på stan och kolla på lite kläder.Änglarna har vaknat och äter frulle innan det är dags att gå till skolan .Skönt att det är fredag och helgen är på ingång.Tiden går fort.Ha en mysig fredag alla underbara bloggisar för i kväll blir det något gott att äta och dricka .Ja det är ju dags för fredagsmys.Ha det gott kramizar ~~~~~RITA~~~~.

19 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Hej där:)
Hoppas ni får riktigt skönt fredagsmys.
Må gott!
Kram
/Sara

Elisa Day sa...

Ja visst har jag fler bilder än dom jag visat. Sen gör jag ju smycken efter beställning också. Köper in bilder efter önskemål. Sen har jag tänkt göra smycken med texter också. Ska bara ta mig tid till det. Har några beställningar på smycken med text.
Har tänkt göra en blogg med bara smyckena för att det ska bli lättare att hålla koll på dom.
Hoppas du får en trevlig helg
Kram

paula sa...

ha en trevlig helg kramiz

Tina sa...

Hej Rita min fina goa vän!!!
Va du är underbar!!!!
Du är som en glad lärka & du skriver så fint!
Jag är som du.. jag går upp varje dag vid 06.00 ( ej på jobbfri helg ), även om jag inte behöver gå upp så tidigt. Jag tycker inte om att stressa & mina leder behöver en mjukstart så då ger jag dem det!
Hoppas det gick bra hos Dr & att du fick en mysig dag på stan =)
Ha en underbar mysig Fredax kväll med mys & mat & dricka.
Själv ska jag jobba i eftermiddag, men är hemma till 19, så då ska jag mysa med mina pojkar.. el jag det blir nog "bara" med min man, för sonen har börjat ränna på discon..fniss...
Va rädd om dig & din familj & tack snälla för din vänskap!
Kram Tina från
Livet är här & nu

Roses & Angels sa...

Hej! Ja det är så bra att hon nu fått komma hem! Ja det är bättre nu med mig också! Ja jag var i Flen men har inte hört något så vi får väl se. Saknat er också i massor. Tack Rita du är en snäll och go människa du med! Ja visst var bilden fin?? Åh tack söta du är för go i dina kommentarer! ha en fin helg nu vännen kram

Jenny Oak Fae sa...

Ha en riktigt fin helg du också!

: )

KRAM, Jenny

<3

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Hoppas du hittade något på shoppingturen. Ja, det är härligt att det är fredag och äta lite gott. Här blir det lite räksallad och vitt vin.
Ha en mysig helg
Kramiz Britt

Huset vid ån sa...

Tack goa du för alla din vänliga kommentarer! Visst är det härligt med fredagsmys....Önskar dig o din familj en Trevlig helg! Kramis Therese

annika sa...

Ha det så gott nu i helgen. Riktigt vackert och varmt ska visst oxå bli, fortsätta att vara.
Vi har både födelsedagsuppvaktning och ett bröllop i morgon. Vi ska bara vara med i kyrkan men det ska stämma in med allt annat...
Annika

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll Rita,
vill bara komma in å önska dig en riktigt trevlig helg från mig... kram sussie

n o r d i n g å r d e n sa...

Så många vackra gamla bilder du har hittat, tänk vad allt var vackrare förr...

Hösthälsningar fr Mari ( obs, ny adress, fd Guldkant på livet)

Trevlig helg!

Cc sa...

Hoppas att du får en helt underbar helg med mycket mus. Kram

Frida sa...

Hej!
Ja visst är det skönt att det är fredag. Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Lantliv sa...

Hej nu sitter jag här igen och de alla andra trötta människorna i huset de sover....
Hoppas fredagsmyset blev go och gottig...Vi kollade Idol och halkade in på det katastrofala programmet Kändisdjungeln...herregud så pinsamt.....Här lyser solen om dagarna konstant...sommar värme på dagarna med en doft av höst...
Ha en skön helg,
Kramis Anne-Lee

Älskade pion sa...

Visst är det härligt med fredadgmys med familjen.Ha en skön helg vännen. Kramar ulrika

Körsbärshöjden sa...

Ha en riktigt fin helg, här skiner solen från en klarblå himmel.

Så idag ska jag iväg och hjälpa sonen att måla färdigt sitt hus.

Kanske jag lägger ut några bilder

Kram Eva

Gittan sa...

Hejsan!
Är ny ute i den stora bloggvärlden. Har snurrat runt lite hos alla er andra innan jag tog steget ut här själv.

Trevlig helg på er

Kramizar Gittan

hagagården sa...

Hej
Tack för titten,hoppas du får en skön och härlig helg
kram
ninni

Patricia sa...

Hoppas det gick bra på sjukhuset... =)

Och hoppas resten av din helg blir bra!! =)

Kram Patricia