onsdag 9 september 2009

ONSDAGEN 090909




Hejsan allla godingar!
.Idag är jag lite trött så jag sitter och myser och dricker en god kopp latte och kikar runt hos er.......Var ju i Stockholm igår.Ja vilken underbar dag ! Kanonfint väder,var i massa affärer och shoppade loss.Okey lite kanske dö period för alla nyheter är ju på g men inte riktigt.Hittade en läcker klänning med svart botten och diskret lite rosenmönster på ja det blev kärlek vid första ögonkastet.Massa mysiga halsband och armband.Presenter till mina 3 änglar.Ett läckert boxbornshjärta med lite vit spets mm. Kanon go kycklingssallad med helt supergod dressing och färskt varmt bröd.Ja det var så himla härligt väder så jag satt faktiskt ute och åt mysigt.Ja var även på face och blev sminkad och fick lite goda råd.Ja det var mysigt.Ska ta med änglarna nästa gång.Ja det var en skön dag.Idag ska dom 2 mindre till frissan .Sedan blir det föräldramöte i kväll .Ha en mysig dag alla sötisar Bamsekramizar ~~~~RITA~~~~.

14 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Åh, vad mysigt o roligt du verkar ha haft...Både god mat o shopping, det är en bra kombination! Kram Therese

Roses & Angels sa...

Hej! du verkar ha haft en riktigt mysig dag i stockholm vännen så kul för dig!!! JA LYKTAN ÄR FIN ska försöka hinna fota den idag på kvällen och spets är aldrig fel. Jasså du hihih du ska träffa pia imorgon?? hihi hoppas ni får en mysig dag. Jag är upptagen hela förmiddagen! Suck! men men så är det. Ha en fin dag kram

Älskade pion sa...

Så mysigt du verkar att ha haft det i storstan. :) Härligt.ha en skön kväll vännen. kramar Ulrika

StinasLoppis m.m sa...

Du verkar haft en härlig dag i storstan Kramisar /STINA

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Du verkar haft en helmysig dag i Stockholm och även hittat en del. Det är en mysig stad att gå i, och butiker som inte finns i varenda stad. Barna vart väl glada av presenterna som de fick.
Ha en mysig kväll.
Kramiz Britt

Bibban sa...

Vilken händelserik dag du haft i den stora staden. vill åxå åka dit och bara strosa runt i gamla stan:)
kram Bibban

Lantliv sa...

Stockholm e härligt då solen lyser....shopping runda jo ja tackar ja....
Min fiffiga manick har jag köpt på ICA mAXI....hoppas den finns kvar..
Kram Anne-Lee

Lotta sa...

Åh vad mysigt med en shoppingtur i storstan! Det skulle jag med vilja ha. Får väl se om man kan följa med maken som handbagage nästa gång han ska flyga upp på affärsmöte! :-)

Ha det gott!
Kram
Lotta

Hanna sa...

Det låter som om du har haft en bra dag.
Hanna

Roses & Angels sa...

Hm vid tolv ?? Ja jag kanske är klar med alla mina måste tills dess hoppas jag! Ja det vore ju trevligt att ses! Ska ni vara hos Pia eller vad? Kan vi inte höras via the phone imorgon??? Kram

Livet på Berget sa...

Så himla sköööönt det där lät. Det är så befriande att bara få rå om sig själv ibland. Vilken spännande shopping!
Ha det gott!
/Sara

lovefriidrott sa...

Hej Vännen

men vilken HÄRLIG dag, sån önskar jag mig:) Känner mig lite sliten just nu.
Har varit på föräldramöte i kväll och packat klart barnens väskor. Nu ropar visst sängen på mig
Kram sari

Tina sa...

Hej goding!!!
Du är bara så underbar... vet du det???
Va härligt att ni hade det bra i Stockholm =) Det är så kul när man hittar nått som man bara blir kär i direkt. Jobbigare är när man går & letar kläder, men finner inget som passar i smak, el stl.
Hoppas det gick bra på föräldramötet!
Önskar dig en underbar Torsdag!!!
Ps. Igår 090909 kl 09.09 tände jag ett ljus... det va många ljus som lös runt om i landet då. <3
Kram Tina

Roses & Angels sa...

Hej! Ja vi kan ju höras då får vi se om jag hinner men jag tror det! Hörs senare! kram