fredag 11 september 2009

VILKEN TREVLIG TRÄFF



Hallo alla underbara !!!!!Var det flera som inte kunde komma ut på nätet igår??????????1000 tack Gulliga Pia för att jag fick komma och hälsa på dej.Det var så mysigt så jättekul.Först blev det go räkmacka som var supergod och kaffe.Även Christa hade tid att vara där.Så vi pratade och fikade och hade hur trevligt som helst .Pia är hur mysig och go som helst glad sprallig och positiv.Fick ju även denna fina ängel.Ja hade jag inte bloggat hade jag inte träffat på så goa tjejer.1000 tack för en kanondag tjejer.Ha en mysig fredag så hörs vi kramiz ~~~~~~RITA~~~~~.

24 kommentarer:

japp sa...

Heij, å tuusen tack för dina gooa ord.. de värmer.
Så roligt att ni kunnat träffas sådär.. ni är ju alla 3 såå gooa tjejer juh, såklart de blir trevligt då..ihihihi.

Nepp, nu ska jag försöka ta de lite lugnt.. kram på dej vännen å ha en fin fredag. Helén.

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Vilken mysig dag du verkar haft med Pia och Christa. Skulle även vara kul att kunna träffa dig någon gång.
Jättefin ängel.
Ha nu en mysig helg vännen.
Kramiz Britt

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken fin ängel och fin skylt med tänkvärd text.
Härligt med sådana dagar och det är ju så kul att få träffa bloggkompisarna live.
Ha det gott Marie!

Uttan sa...

Trevlig träff!
Fin ängel Du fick.
Ha en fin Fredag!
Kram!

Roses & Angels sa...

Tack själv vännen! kram

Penseldraget sa...

vad fina bilder =)o tack för dina varma ord .....du är en go tjej själv...
ha en skön helg
kram pia

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vilken söt ängel och textens innehåll är mycket vackert! Vad mysigt du har haft det och man mår så gott av att träffa sina goa vänninor, babbla och fika!

Ha en härlig helg med familjen!
Många kramar Elin

Blåbär och Mjölk sa...

Hej Rita!
Tusen tack för dina söta ord inne hos mig. Blir så glad! -Tack!
Tänk vad kul, vad trevligt att kunna träffas så där som Ni gjorde! Att få bloggvänner som man kan träffa i verkliga livet. Att finna varandra och bestämma träff. Jag önskar jag hade kunnat varit med. Suttit och skrattat och surrat med Er! :)
Själv bor jag i Härnösnad. Än har jag inte träffat på någon som bor här runtomkring mig...men en dag kanske? ;)

Önskar dig en jättemysig helg!
Stor KRAM / Åsa.

Hemmet Är Min Borg sa...

Hejsan
ja vad trevligt att träffa bloggvänner, förstår att ni hade det mysigt ihop,önskar dig en trevlig helg
kramis

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Tack för kommentaren,jag har köpt hänget på Country by mail,nätbutik.
Kram Agneta

Änglarnas hus sa...

Oh en sån söt ängel!
är den karamellrosa eller är det bilden som lurar mig?

Ha en mysig helg!!

Kram Sanne!

Vita små hjärtan sa...

Vad mysigt o ses så där!!!
Ha en härlig helg!
Kramar Agnetha

Mamma C sa...

Vilken fin dag ni verkar ha haft. Ha en underbar helg.
Kram Mamma C

Inka sa...

Hej, Rita!

Men vad kul ni hade. Glad för din skull. Ja, det är alltid kul att träffa nya vänner. Speciellt om de är glada och trevliga.
Jag såg i din profil att du bor i Södermanland. MEN det gör ju jag också. Var bor du? Själv bor jag i Nyköping, men det kanske du redan vet?

Trevlig helg

Kram Inka

Livet på Berget sa...

Vilken otrolig vacker text som följde med ängeln!

Ha de gott!
/Sara

Hanna sa...

Hej på dig!
Ha en bra helg.
Klänningen/tunikan är köpt på Kapphal.
Kram
Hanna

Änglarnas hus sa...

haha.. det är fredagkväll då kan man va så trött att man läser fel ;)..
kraam!

Vit som snö sa...

Det låter ju supermysigt!
Jaa, just ikväll är jag ju liiite sur men har intalat mej att nu kommer kanske min blogglista att bli mer komplett, jag ska gå genom allt! O nu lägger jag dit dej!
Kraaaam Cilla

lovefriidrott sa...

Hej,
Klart man har trevligt när tre goa tjejer träffas:)
Ha en trevlig helg
Kramis sari

Älskade pion sa...

Vad mysigt ni verkar att ha haft det.Fin ängel du fick av din vän. Ha en skön helg vännen. Kramar Ulrika

Vanilla sa...

Vill bara önska dig en fin helg:)

Kramis

Sjabbig men chic sa...

Vilken mysig dag och vilken fin ängel!

kram Lisa

Home No.1 sa...

Hej Rita!

Vad roligt för dig att träffa både Pia och Christa=)Tre trallande jäntor...hihi...kram Annica.

Livet på Berget sa...

Haha energi hur får man det :)....man ska sova mycket, motionera och göra roliga saker:). Men ibland måste man få vara trött och göra ingen ting, det är såååå nödvändigt ibland:). Nu ska jag hoppa i duschen ska på middagsbjudning.
Kram
/Sara