tisdag 29 september 2009

FÅTT AV TINA


1000 1000 TACK GULLIGA TINA:DU ÄR SÅ GULLIG !!!!!!!

28 kommentarer:

Malmkakan sa...

Oj vad utmärkelser du fått!
Grattis!
Ha en skön kväll i höstkylan!
/ Cecila

Mamma C sa...

Så rart och gulligt.
Kram mamma C

Hemmet Är Min Borg sa...

åå vilken söt du fått
kramis

Livet på Berget sa...

Hej
Grattis till din ängelkram:). Ha en fin kväll.
Kram
/Sara

Sjabbig men chic sa...

Oj, två utmärkelser snabbt som ögat. Det är du värd tycker jag.

Kramis Lisa

Anonym sa...

Vilken söt ängel du fått.
Själv älskar jag älvor !
Kram och ha en bra dag Jenny

Blåbär och Mjölk sa...

Hej Rita!
Du är ju för härlig tjej!
Har nu läst dina 10 hemligheter, hihi, vad jag känner igen mig i dig. Jag är också en som kan fnittra som om jag vore tre år fortfarande. ;))
Vilken fin utmärkelse du fått av Tina! Hon är också för gullig. :)
Tusen tusen tack du rara som skriver så gulligt inne hos mig. Jag blir så glad att du gillade min välkommen skylt. Blir smickrad.
Om du är intresserad kan vi säkert komma överrens om något! :)
Maila mig du vännen, så tar vi det där över.
Bamse kramar till dig/ Åsa.

Hanna, № 50 sa...

Oj vad många söta utmärkelser du fått! Du som är så go förtjänar dem alla!

Kul att du blev nr 1!

Kram Hanna

annika sa...

Det är många fina utmärkelser här. Grattis till dem.
annika

Anki sa...

Åh så fin! Jättegrattis, den är du verkligen värd!

Goa kramen! Anki

Inspiration i vitt sa...

Hej Rita, jag vet inte vad alla ställen heter som vi besökte i GB men de flesta låg på och omkring Linnegatan.
Vi avslutade på någon nattklubb som stängde kl 05.00 och sedan åkte vi till Näset där vi bodde hos kompisar.
Det var en underbart rolig helg jag sent kommer att glömma.
Fina utmärkelser du fått.
Ha en fortsatt goo vecka och kram på dig/Ingela.

Penseldraget sa...

hej vännen
tusen tack gulliga du =) och så fin utmärkelse du fått...grattis !!! ska försöka hinna med din utmaning oxo, men de är inte så lätt alla gånger att hinna med och komma i håg =) de måsta va "gammeln"...
kram pia

StinasLoppis m.m sa...

Hej Rita , en sån fin ängel utmärkelse .Ha en fin dag Kramisar /STINA

Huset vid ån sa...

Vad gulligt...Sånt värmer! Många Kramar Therese

Mina Lantliga Rum sa...

hej!

vilka fina utmärkelser!!
du är värd dom!!du verkar vara en sån mysig person och så har du en mysig blogg!! =)

kramar!!

Pia heter jag! sa...

Hej!
Tack snälla du för titten i min blogg! Alltid kul med nya vänner!

Vilken fin ängel,tänker på min yngsta dotter som älskar änglar!

Önskar dig en fin dag i höst solen,kram Pia

Tina sa...

Hej gullig Rita-vännen!!!
Va gullig du är! Va glad jag blev att du tog med dig änglakramen!!!
Du är en av mina finaste bloggvänner & jag önskar dig allt gott. Du har kommit att betyda mycket för mig!!!!!
Hoppas du mår bra & att du får en underbar Onsdag, själv ska jag jobba!!!
Stor KRAM till dig från mig!!!
Tina

Cc sa...

Visst trivs jag som fisken i vattnet. Kram

Roses & Angels sa...

Hej vännen! Tack! ja jag är inne i en pyssel period nu hahah men det där vart bra med etiketterna! Funderar på att designa egna senare! Så fin ängel du fått, Tina är snäll och så omtänksam! Har inte hunnit med att kika in hos er alla idag ordentligt! Suck! Åh så bra att du inte tar illa upp men jag tycker inte om dessa utmaningar! hihi vill jag så pratar jag om mig och mitt liv istället hihih! Ha en fin kväll nu kära du kram

Monika sa...

Du är så mycket värd alla utmärkelser! Så grattis till dem! :o)

Har redan läst ut boken, började i måndags och idag på morgonen var den färdigläst :o)

Brukar vara så med Läckbergs böcker. Dom är lättlästa och fänglande. Lagom spännande i min smak. Och så gillar jag att man får följa huvudpersonernas liv över tid.

Jag tyckte den var bra. Finns säkert att låna på ditt bibliotek.

Må så gott

Kram

Monika

Inredningsfrun sa...

Hej på dig!!!

I Linköping finns en supersöt liten butik som heter "Nött & Nytt", som jag tror att du skulle gilla. Den är nämligen fylld med (bland annat)en massa änglar av olika slag!!!

Kramar från mig till Dig!!

// Inredningsfrun

Frida sa...

Tack så mycket för din gulliga kommentar, vilken fin ängel du har fått, den är du värd.
Kramar Frida

Fågel Blå sa...

Hej och tack för titten!
Ha en bra Dag!
Kram Kathrine!

Mjuka sa...

Vilken gullig utmärkelse!
Kram M

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så söta Awarder du fått, dom passar bra hos dig. Och det var kul och läsa dina avslöjande, att du hade en cocker visste jag. Metallkransen köpte jag för något år sen i Grums på Grönberga interiör. Hon har stängt butiken nu och renverar, öppnar till jul.
Ha en mysig höstdag
Kramar
AnnaMaria

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Vill Tacka dig för alla dina gulliga kommentarer hos mig! Du är väl värd utmärkelsen...Kramis Therese

Unknown sa...

Åh så fin, kan ana att du blev glad. Du förtjänar det! Kram Petra

Viveka i Bläckhornet sa...

Grattis grattis grattis!

Du är värd alltihop :)

Kram Viveka