lördag 26 september 2009

LÖRDAG 26 SEPTEMBER 2009



GOD MORGON alla sötisar ! Igår var det fullt ös hela dagen.Vaknade vid halv 7 ,väckte mina änglar och skickade dom till skolan .Fixade och grejade lite här hemma.Åkte till handelsträdgården köpte en fin blomma som jag kände för att ge min frissa för hon är bara så himla go och gullig.När jag kom dit blev hon jätteglad.Var där länge igår. Gjorde ljusa slingor och lite klippning sparar ju till långt.Hem fixade mellis till dom små änglarna packade kläder.Körde dom till svärmor.tog en snabbfika och prata lite.Hem och hämtade SIMBA (min cocker) körde han till dom vi köpte han av.Hem och packa lite kläder för idag blir det äventyr!!!!!.Älsklingen och jag åker på Ålands kryssning.Vad mysigt god mat och dryck och lite egen tid.Ja vad underbart.Kommer hem i morgon igen.Ska bli så skönt och mysigt .....Längtar.Ha nuu en underbar och mysig helg alla underbara Varmaste kramizen ~~~~RITA~~~~~.

28 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha nu en riktigt bra resa, njut av båtfärden.
Goa kramen
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Så kul med en Ålandstripp o rå om varann!
Vad gullig du är som köpte blommor till din frisör! Sånt värmer så.
Jag fick ju blommor av en kund för en tid sedan o är glad än!!!
Ha så mysigt! Kram Cilla

Anneli sa...

Min allra första tävling!
Tre vinnare får varsitt vackert ting från Madame Petite!

http://annelilau.blogspot.com/2009/09/tavling-madame-petite.html

Delta gärna!

Anneli sa...

Min allra första tävling!
Tre vinnare får varsitt vackert ting från Madame Petite!

http://annelilau.blogspot.com/2009/09/tavling-madame-petite.html

Delta gärna!

Livet på Berget sa...

Nä men vad häftigt med kryssning. Hoppas den blir underbar.
Må gott!
Kram
/Sara

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilken härlig vecko avslutning :)

Hoppas kryssningen blir toppen.

Kram Viveka

Mamma C sa...

Ha en toppenfin båttur och en mysig helg.
Kram Mamma C

Älskade pion sa...

Åhh,hoppas att du och älsklingen får det riktigt mysigt.Må så gott vännen. Stora kramen Ulrika

Lönnen 13 sa...

Verkar ha varit en hektisk dag men med ett roligt slut.
Hoppas kryssningen blev lyckad och att det inte blåste för mycket.
Kram Anneli

Cc sa...

VAd mysigt, besök till frissan och sedan en kryssning, Wov. Kram

Frida sa...

Det låter mysigt med Ålands kryssning, roligt när det händer något utöver det vanliga.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

lovefriidrott sa...

Hej Vännen,

Kul med människor som visar sin uppskattning:) klart din frissa blev glad. Jag blir inte direkt förvånad känner bara dig genom bloggen men du verkar vara så omtänksam.
Härligt att du o kärleken får fara på kryssning, man behöver rå om varan bara själv nån gång.
Hoppas ni får det riktigt trevligt
Stor Kram Sari

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej sötis,
ville bara komma in och önska dig en trevlig vecka, och hoppas ni hade det mysigt på er minikryssning, kramar Anna

Huset vid ån sa...

Åh, Vad mysigt det låter....Hoppas att ni haft det riktigt bra!! Många Kramar Therese

Marie//Tekla Maräng sa...

Verkar ha varit riktig fart på dig och att du har hunnit med både det ena och andra.
Hoppas att ni hade en riktigt härlig tid tillsammans där på båten och att ni hade roligt.
Kram:)

Vita små hjärtan sa...

Mysigt med egentid!!!!
Ha en go vecka!
Kram Agnetha

Tina sa...

Hej du underbara vän!!!
Åååå, va underbart att åka kryssning!! Hoppas ni fick en helt amazing resa!!
Jag är så glad för din skull. Passade ju perfekt efter en sån stressig dag!
Å, va gullig du va mot din frissa! Det kommer hon att leva på länge & tänk hur många kunder hon kommer att berätta det för =)
Du är verkligen en varmhjärtad & underbar vän!!
Må gott nu & ha en riktigt härlig vecka!!
Kram Tina

Sari sa...

Hoppas ni haft en fin kryssning! Vad skönt att åka iväg så där på tu man hand.
Vad gulligt av dig som gav frissan en blomma!
Ha det så bra! Kram Sari

Smycken och Smulor sa...

Hoppas ni hade det bra på kryssningen, jag har också haft egentid i dag, Syfestival i Borås, det var skoj!!!
Marie-Louise

Skomakartummen sa...

Hoppas ni hade det riktigt härligt kram sari

hagagården sa...

Tack för titten,75.- tar jag för griffeltavlorna och då sitter det ett litet kors från jeanne d arc living som dekoration på den och en krita följer med.
Kram o ha det så gott
ninni

Blåbär och Mjölk sa...

Hej vännen!
Du har något att hämta hos mig ;)
Kram / Åsa.

Unknown sa...

Hej Rita!Oj,sååå mycket du haft på gång!Så kul med kryssning,hoppas ni haft en underbar helg med mys och god mat!=)

Skönt att vara till frissan ibland och få bli fin i håret.Själv så har jag så långt och tjockt hår så det blir nästan jobbigt att sköta ibland men jag trivs ju bäst i långt hår förståss.

Tack för dina varma goa kommentarer,dom gör mig sååå glad!

Ha det gott min vän,
Kramar Maria

Roses & Angels sa...

Hej! Tack för dina kommentarer vännen! har haft lite fullt upp! Åh hoppas ni haft en fin resa med god mat och dryck! HM jag kanske ska komma dit till din frissa ?? hahaha hon verkar ju kunna det här! Åh tack! ja jag vart så glad för den utmärkelsen! tack för att du alltid är så go i dina kommentarer!!! KRAAAM

Anonym sa...

Hej Rita!
Tunikan är köpt på Cubus! Jag älskar den...

Önskar dej en fin vecka!
Kram Maria

Smultronlycka sa...

Hej!!
Hoppas ni hade det jättemysigt på kryssningen!!
Tack för dina gulliga ord hos mig :)
Du undrade om det var svårt att pyssla med taggtråd..
Den gamla rostiga tråden var lätt för denvar så mjuk och lätt att böja.Den lite nyare fick man ta det lite lugnt med men det gick bra!
Det var kul :)
Ha en bra dag!
Kram på dig!

Vitt o Vältummat sa...

Hoppas det blev en trevlig kryssning!
Kram
Åsa

Gammelbålsta sa...

Hej!
hoppas att kryssningen var bra. Vad skönt att dina halsband kom fram. Kuvertet till mig kom i dag. Tack så mycket... Kram Aydan