tisdag 1 september 2009

TISDAG 1 SEPTEMBER 2009



Hejsan alla godingar.Ja det är ALLTID så skoj att sätta sig vid datorn och läsa alla Goa ,Värmande ,Gulliga kommentarer från er.Jag blir så glad,det känns som man är en ända stor familj.Kunde inte tänka mej att det skulle vara så här härligt och underbart att blogga.1000 Tack alla för att ni finns.Hade en mysig dag med Älsklingen igår,ja det var bara kanon.Det är helt underbart att bara få vara med Älsklingen lite då och då utan änglarna.Idag var vi i skolan och träffade tösens nya fröken för ett litet samtal ,och att hon fick ett ansikte på oss och givet vis vi ett på henne.Jag tyckte det kändes bra,verkar vara en kanon fröken och det känns härligt.Sedan hem och fixa och greja lite.När tösen kom från skolan åkte vi till stan och strosade runt och myste i det himla härliga vädret.Kan ju inte tro att det är 1 september idag med denna värme.Var hos goa svärmor och fikade.Sedan var vi på biblan .Sedan hem och lagade mat.Nu ska Älsklingen och jag fika lite och kolla tv och mysa lite.Ha det gott alla raringar kramizar ~~~~RITA~~~~.

17 kommentarer:

Lantliv sa...

Träffa läraren är trevligt + utvecklingssamtal.....men föräldramöte.....de e trist.
Tid med mannen...härligt...ja det är nog dax här med tycker jag...ska ta upp det till dagordningen,
Kram Anne-Lee

Penseldraget sa...

hej rita
ja, visst blir man glad av bloggare som är så generösa med sina värmande ord....du är ju absolut en av dom =) så härligt ni verkar ha de du och älsklingen =). Nu ligger dina änglare på tork....
kram pia

Anonym sa...

Hejsan vännen ..
Kan bara hålla med att det är sååå kul med nya härliga kontakter .
Trodde väl aldrig att det skulle berika så mycket då en dator inte ser mycket ut för världen,,...
Hoppas du får en fin dag .
Mvh Jenny

Anette sa...

Hoppas att det inte regna rpå dig idag. Här hemma är det mulet och lite dugg regn nu. Men då får man kanske lite energi att göra lite mysigt inomhus.

Kramar @nette

Anonym sa...

Hejsan!
Jo men visst är det kul med alla fina bloggvänner, de förgyller ens vardag!
Det är skönt att få vara ensam med sin kära ibland, man måste få den tiden tillsammans!

Önskar dej en fin vecka
Kram Maria

Patricia sa...

Skönt att det känns bra med nya fröken.. =)

Och små stunder på tumanhand med sin älskling är guld värt, sånt man måste ta vara på regelbundet.. =)

kram patricia

annashusidingtuna sa...

Var själv på skolan idag och träffade sonens nya fröken, alltid bra att träffas och göra upp planer för det kommande skolåret, i 5an så kommer ju de nationella proven och de vill man ju förbereda så mycket man kan inför.
Kram Anna

paula sa...

visst ärdet roligt bara måste kolla bloggen varje dag
ha det bäst
kramiz

Anki sa...

Hej vännen!
Inget paket? Då kommer det säkert i morgon!
javisst kan jag fixa till en bräda till dig om du vill!
Du kan väl maila mig om text å så om du är intresserad!

Träff på skolan, ja det var många år sen jag hade det *ler*, nja så många är det kanske inte men ändå!
Å lika mysigt som vanligt har ni det, alltid lika gott!

Goa kramen! Anki

Mamma C sa...

Du har haft det toppenbra ser jag när jag läser. Visst har det varit toppenväder med sol och värme.
Kram Mamma C

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Visst är det mysigt med bloggvänner,hoppas att vi kan träffas någon gång.
Ha det fortsatt bra,kram Agneta

Inspiration i vitt sa...

Hej Rita, hoppas att din vecka fortsätter att vara lika härlig.
Kram på dig/Ingela.

Annika sa...

Hej Rita,

kul att få träffa fröken, man vill ju se vem som "snor" ens ungar på dagarna ;)

Kram Annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon, ja visst är det kul och blogga, jag har nog fått en liten blogg-bacill fniss. Men nu imorse när jag gjorde inlägg, det var hopplöst med text och bild, hoppade som det ville!! Fick radera en gång. Låter som en härlig dag du hade, kanske vi får se dina inköp.
Kramar
AnnaMaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

tack för dina gulliga kommentarer inne hos mig.
Kul att det verkar gå bra i skolan...våra fröknar är oxå så gulliga..hihiih..

jag har ca 10 v kvar....men jag brukar gå över 14-18 dagar så jag vet vad jag har att vänta mig...*LER*

Kramizz Nilla

annika sa...

Ja det är intressant för oss fröknar att få träffa er som är föräldrar. Ni är ju så viktiga i arbetet med att det ska gå bra för barnen i skolan. Eran attityd och inställning är mycket avgörande för hur barnet upplever skolan. Ha positiva förväntningar på att det är bra det som görs där.
Annika

Smultronlycka sa...

Hej!
Du är ju så himla go och kommenterar och kikar in till oss också!
Ja det är härligt att njuta av fina dagar nu!
Sköt om dig!
Kram kram